Bewertungen von Mr. Sushi Amsterdam

Neue Beurteilungen

4.0
Mich
19 Dezember 2025

Bezorging duurde 2 uur...

Peewee1965
18 Dezember 2025

Snel bezorgd. Aanbieding 1+1 . Sushi was lekker !

Charles
11 Dezember 2025

Snelle levering, vers bereid. Alles smaakt weer top. Leuke en vriendelijke bezorger. Weer chapeau voor Mr. Sushi.

Chegary
7 Dezember 2025
Hana
6 Dezember 2025

Dit ik de 3e keer dat ik oprecht teleurgesteld ben in de service van mr.sushi. De laatste 2x kwam de sushi ijskoud aan, ik had het notabene dit keer ook als opmerking aangegeven met het verzoek om hier rekening mee te houden. 1x raden de bestelling kwam koud en weer ruim half uur later dan gepland aan (zonder enige terugkoppeling). Na 3x heb ik mijn lesje geleerd, voor ons is het tijd om een nieuwe sushi-tent te zoeken. Heel jammer we hebben voorheen altijd genoten van de sushi van mr. Sushi.

Nick
6 Dezember 2025

We hadden besteld voor 19;00 uur maar om 19:45 kwam de bestelling pas. Helaas heeft het lang geduurd maar ik had enige compensatie verwacht. Helaas is dit niet gebeurd. Ik begrijp dat een bestelling gestolen kan worden maar toch blijft het wel de verantwoordelijkheid van de zaak. De sushi was in orde verder :)

A
5 Dezember 2025
Nath
2 Dezember 2025
car
29 November 2025

zalm was te dik gesneden, geen zoete soja, gratis rol was ook niks. sorry laatste keer.

A s s Ocampo
28 November 2025

Wanneer alles vers is, is de kwaliteit echt heel goed. Ik bestel vaak de rollen met ebi (garnaal) van binnen. Wel merk ik dat de ebi niet altijd even vers is. Soms plaats ik een vrij grote bestelling, en dan vind ik het jammer dat juist de ebi al een tijdje heeft gelegen, dat proef je helaas terug. Wanneer hij wél vers is, is hij echt superlekker, en dat is ook de reden dat ik blijf bestellen. Het is dus vooral een klein verbeterpuntje: zorg dat de ebi standaard zo vers is als de rest. Verder zijn de toppingen en alle andere producten altijd heerlijk vers. Bij bezorging moet enkele keren wat langer wachten.

Louise
21 November 2025

Ik ben toch zeker een klant die regelmatig bestelt. Vandaag vrijdag 21 november was de sushi echt slecht. Wegens goedhartigheid wilde ik geen 1ster geven omdat dit de eerste keer is dat ik 100% ontevreden ben. Niets was lekker. Dun plakje avocado, erger was de onherkenbare paling, gewoon bovenop gekruimeld heel dun waarschijnlijk gehalveerd. Schandalig! Ook het ei was dunner daardoor smakeloos. Zalm ook te dun. Kip niet als daarvoor. Met alles is gesjoemeld ook de rijst. Ik hoop dat u per email of telefonisch contact met me opneemt anders bent u een buurtklant kwijt. Vriendelijke groeten!

Bob Ouwehand
20 November 2025

De sushi was lekker. Echter ontbrak 1 van de items van mijn bestelling. Wegens drukte op de zaak zou hier nog contact met mij worden opgenomen over het eventueel terugstorten van dat bedrag. Dit is helaas niet gebeurd.

Juliana
19 November 2025
Reinier Neerings
18 November 2025

Gratis roll niet gekregen, en bezorger gaf eerst de verkeerde bestelling, leek niet helemaal bij de les. Kwaliteit liet ook beetje van zich af weten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

louise bjork
15 November 2025
Sabine piccolo
14 November 2025

Was echt heerlijk en vers. Spicy tuna ook echt top. Al met al een goede ervaring.

Mayra
13 November 2025

Ik vroeg tobiko eitjes op de sushi helaas kwamen ze aan met sesam. Kreeg wel een bakje tobiko mee (zoek het maar uit) jammer had best veel besteld.

Bob
10 November 2025

Heerlijke sushi en gyoza. Bij de bezorging was het bakje van de saus van de gyozas echter open gegaan, waardoor alles 1 grote plakkerige bedoeling was geworden
 Vervelend met uitpakken, en er was geen saus meer bij de gyozas.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marcel
10 November 2025

Zoals altijd snel klaar en heerlijke sushi

Hermien
9 November 2025

Gisteren sushi besteld. Alles was overheerlijk.

Mh
8 November 2025
Charles
6 November 2025

Snelle levering, vers bereid, prijs kwaliteit verhouding goed en leuke vriendelijke bezorger.

Aaliyah da Mata
2 November 2025

Zeer te ontevreden, bestelling was veelste laat. Had 5 keer moeten bellen tot dat iemand opnamen om te vragen naar mijn bestelling. En ze waren zo wel de stokjes als saus etc vergeten, heb nogmaals moeten bellen om hiernaar te vragen. Op een sorry na geen compensatie, voor zowel te laat komen als spullen vergeten. Heb dit bij andere mr.sushi's niet meegemaakt.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

R.Leen
2 November 2025

Door de drukte bij jullie was de bestelling één uur te laat. Diverse waren koud. Een flesje soja maar. Als dit nogmaals gebeurt, bestel ik niet meer

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Khalid
1 November 2025

De Flamed Beef Roll was niet geflameerd maar rauw.

Nenna
1 November 2025

Altijd een feestje jullie Sushi!

Daphne
25 Oktober 2025

Ondanks dat we het eten op tijd hebben besteld duurde het meer dan anderhalf uur, dat vind ik niet normaal.

Valentina
25 Oktober 2025

Snel, lekker en punctueel

Noortje Boots
23 Oktober 2025

Altijd een uitstekende ervaring!

Sanne de Jong
23 Oktober 2025

Geen stokjes, soja saus of andere normale extra’s ontvangen bij mijn bestelling


Hajar
23 Oktober 2025

Vorige keer ging er een aantal dingen mis maar ze hebben het zo goed opgepakt eten kwam ook binnen zoals aangegeven en niks ging verkeerd alles was super lekker

Mitchell
20 Oktober 2025

Na bestellen 2 uur moeten wachten. Helaas. Kan gebeuren natuurlijk! Op een zondag avond tijdens de drukte. Maar om dan ook nog de hele bestelling in 1 doosje gepropt te krijgen. Viel ons erg tegen in vergelijking met de kwaliteit die we normaal gewent zijn. Nu moesten we de sushi los trekken en hadden we inplaats van mooie rolletjes. Hoopjes rijst met vulling. Hopelijk gaat het de volgende keer beter.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sira
19 Oktober 2025

Altijd tevreden!!

Has
18 Oktober 2025

Ik heb altijd met veel lof gesproken over mr sushi. Maar helaas ben ik nu al 2x teleurgesteld. De eerste keer dacht ik dat kan een keer gebeuren (te laat geleverd en niet warm). Vandaag weer een bestelling geplaatst. Bezorgtijd werd geschat op 18:25uur. Om 19:00uur belde ik om de status op te vragen. Uiteindelijk kwam mijn bestelling ruim een uur later aan, rond 19:30uur. De sushi was IJSkoud en echt niet te eten. Als dit de nieuwe tendens is van mr. Sushi dan is dit echt super teleurstellend.

Youssra Arbib
14 Oktober 2025

Super lieve dame aan de telefoon gehad. Super goed geholpen

Inez Kroon
11 Oktober 2025

Zodra ik mijn bestelling plaatste zag ik pas dat de bezorgtijd voor zo snel mogelijk opmerkelijk lang was (90-100 min), maar toen was het niet meer mogelijk te annuleren. Erg onhandig dat je dit niet eerst kan inzien. Eenmaal om 21u mijn eten ontvangen en viel het eten zelf ook tegen, niet wat ik gewend was van mr. Sushi


Erwin
4 Oktober 2025

Weer heerlijk gegeten, vriendelijke en snelle bezorging

Mariyana Marinova
4 Oktober 2025

Het was heerlijk 😋

Suzanne
27 September 2025

Beste sushi, echt mega lekker!!

G
22 September 2025

Bereiding duurde een uur en het Duurde 45 minuten voor een rit van 15 min bezorging Alles wat warm moest zijn was koud

Floor
22 September 2025

Sushi was warm Bezorging op tijd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

S
20 September 2025

Lekkerr en fijne desls en ze houden rekening met opmerkingen / vragen over het aanpassen van het eten, ook staan ze open voor opbouwende kritiek en leren ervan. Kwaliteit is je prijs wel waar

Luna Hoetasoit
17 September 2025
Kee Derwig
16 September 2025

Altijd super snel en super lekker en vers!

Hana
13 September 2025

Zoals altijd top! Mr. Sushi stelt nooit teleur!

Rachid
13 September 2025
Ismini Diakoudi
11 September 2025
Damian
11 September 2025

Top

Narada
26 August 2025

Heerlijke Sushi gegeten. Echt vers gemaakt. Zeker hier vaker bestellen! Wij hadden de fancy box en de maki box besteld voor 9 personen en dit was meer dan genoeg.

Kaouch
24 August 2025

Helaas kwam mijn sushi niet zo smakelijk aan jammer

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ray
23 August 2025

Top sushi en kwalitatief. Was druk dus afhaaltijd duurde iets langer maar eten was heerlijk

Hanane
22 August 2025

Top service! Bezorging was top!

E
17 August 2025

Na het eten van de sushi zijn we allemaal ziek geworden s nachts. Dir is echt nog nooit eerder gebeurd, maar wij bestellen niet meer.

Marijke van Eck
16 August 2025

Erg lekker!

Louka
16 August 2025

Prima sushi, de vis op de nigiri wordt helaas steeds dunner

Hanan
6 August 2025

Top! Vers en zeker aan te raden

Valerie
1 August 2025

Altijd lekker

Noëlle
30 Juli 2025

Had voor 20:45 besteld kwam pas 21:45 aan
 :(, eten wat warm had moeten zijn was koud

Fleur
29 Juli 2025

Netjes op tijd. Normaal erg tevreden, maar vandaag was de sushirijst nog veel te warm helaas waardoor hij een stuk minder smaakte dan normaal.

Jeroen kat
28 Juli 2025

2 uur moeten wachten tot het werd bezorgd, daarnaast ziek geworden van de zalm

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

M
28 Juli 2025

Edamame en loempia beide best oud of al telang voorgekookt, niet vers dus. Wel jammer, betaalde wel wat geld voor deze order, kom graag terug

LiZ
24 Juli 2025

Altijd super. Heerlijk, supervers, snel, mooi gepresenteerd en aardige mensen. Top!

Hoda
23 Juli 2025

Super, zoals altijd!

Tom Janse
22 Juli 2025

We hadden voor 5,75 euro edamame bonen besteld en die zaten er niet bij!

Jillian
8 Juli 2025

Ik denk dat de vis niet goed was want mijn vriend had een uur na het eten en nu nog steeds buikpijn en de diarree. Gelukkig eet ik vega en heb ik er geen last van maar let goed op de kwaliteit van de vis en de hygiëne alsjeblieft.

B.
1 Juli 2025

Zoals altijd super lekker. Veel Vega opties en bezorgers zijn ook altijd vriendelijk. Helemaal top!

Louise
23 Juni 2025

Me zoveelste bestelling, de nigiri's worden wel kleiner helaas. Ook te dun belegd. Verder is de smaak wel goed

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Daan
23 Juni 2025
MH de Wit
21 Juni 2025

Heerlijk!

Lamia
21 Juni 2025
Nikki
18 Juni 2025

Eten was zoals gewoonlijk goed maar ik had geen stokjes geen Sojasaus gekregen terwijl ik daar wel om heb gevraagd / niet heb aangevinkt dat ik t niet wilde dus dat was een beetje jammer

Claudia
18 Juni 2025

Goddelijk lekker as usual!

Es
9 Juni 2025

Laatste twee keer was de tonijn niet goed. Echt zonde!

Oksana Ush
9 Juni 2025

I am your regular customer and I love the usual quality of sushi at your place. However, this time I was really disappointed. The roll with zalm yuzu tar tar on the top was awful. It was almost only 1 small piece of salmon on the top instead of tartar. I ordered the position before and I liked it. But this time it made me mad and sad, because it was very important for me that day. I can’t attach photo to the message, but I did some and can send you if you want. Hope you will contact me about the review, because it seemed that the chef didn’t care about a customer at all and just throw some food to the plate.

Denise
8 Juni 2025

De bestelling was incompleet er miste voor ongeveer 30 euro aan sushi :(

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Stephen
8 Juni 2025

Well done order as normal. It appears the handrolls have changed so may need to skip them in the future.

Richard
6 Juni 2025

Moet nog veel leren over compensatie helaas heel jammer van dit sushi tentje super gierig geeft ook geen geld terug maar dwingt je af

A.Bouwens
30 Mai 2025

Prima eten was goed en bezorging uitstekend !

Fam. Mulder
25 Mai 2025

Het was super lekker.

Jo-Ann Derby
23 Mai 2025

Ik miste een tempura ebi hand roll van m'n bestelling zou nog teruggebeld worden om het op te lossen maar dat is tot op heden niet gebeurt. De pokebowls en sushirollen waren lekker

R.R
23 Mai 2025

1,5 moeten wachten op mijn bestelling. Pas na het bellen, was mijn bestelling er over 10 minuten. Na ontvangst zag het eten er rommelig uit en alsof het lang vantevoren al bereid was. De gebakken uien waren zacht, de presentatie van de sushi zag er erg slecht uit. Dit is niet de kwaliteit die ik van Mr. Sushi gewend ben. Voor het eerst besteld bij jullie locatie Mercatotplein en zeker de laatste keer! Normaal bestel ik altijd bij jullie locatie in de Rijnstraat, bezorging en het eten is meestal niet van zulke slechte kwaliteit en service! Nooit meer.

Marianne van Saus
18 Mai 2025
Dijk
13 Mai 2025

Lekker zoals altijd alleen zat mijn FreeRoll er niet bij.. wel op de bon maar vergeten in de tas ge doen..

Kee
28 April 2025
P1nd4
25 April 2025
Ennema
23 April 2025

Was lekker. ik niet weten het was lekker vers

George
23 April 2025
Lars Verweij
7 April 2025

Vroeger mr sushi besteld, was top. Maar dit is niet de kwaliteit die ik gewend was van mr sushi Amstelveen. Mr sushi West is niet van hetzelfde niveau. Bestelling duurde 1,5 uur

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

E
27 MĂ€rz 2025

Meer dan 2,5 uur gewacht op mijn bestelling. 4x telefonisch contact gehad waar iedere keer ‘nog 10 minuten’ werd beloofd en na 21 uur werd de telefoon helemaal niet meer beantwoord maar nog altijd geen bestelling. Uiteindelijk om 21:40 mijn bestelling ontvangen maar ik had al om 19:15 besteld. 0 begrip, geen excuus. Belachelijk!!!

Klc
25 MĂ€rz 2025

Heerlijk zoals altijdd en netjes voor mijn iftar bezorgd

Rick
8 MĂ€rz 2025
Natachia
8 MĂ€rz 2025
Anoniem
5 MĂ€rz 2025

Besteld en betaald. Maar helaas heb ik de bestelling niet ontvangen. Een paar keer telefonisch contact opgenomen. Niemand die opneemt. Slechte service!

mar
4 MĂ€rz 2025

vaste klant, wederom tevreden met service en een lekkere bestelling

Essie
1 MĂ€rz 2025

Beste sushi en service in Amsterdam

Rachida
28 Februar 2025

Vers, lekker en snel bezorgd.

Charles Poublon
22 Februar 2025

Eerder geleverd dan voorgestelde tijd. Vriendelijke bezorger en kwaliteit weer top vers!!!!! Snel weer bestellen!!!!!!

btissame
22 Februar 2025
Noa
18 Februar 2025

Onze bestelling was helemaal ‘kapot’ en overhoop in de doos (ik heb er foto’s van gemaakt). De losse sushi onderdelen waren nauwelijks te herkennen. Daarnaast ontbraken de yakitori stokjes. Ik heb daarom gebeld naar het restaurant en kreeg een wel vriendelijke medewerker aan de telefoon. Hij gaf aan dat we een kortingscode zouden krijgen per mail en het geld van de yakitori teruggestort. Helaas heeft Mr Sushi geen contact opgenomen per mail of telefoon.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Beste Noa, We nemen uw klacht zeer serieus. Stuur ons graag een mail op dit email-adres, en dan lossen we dit netjes met u op. Team Mr Sushi

Oumaima
17 Februar 2025

Lekkere verse sushi, alles was heerlijk.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.