Bewertungen von Mr. Sushi Amsterdam

Neue Beurteilungen

4.0
Aaliyah da Mata
2 November 2025

Zeer te ontevreden, bestelling was veelste laat. Had 5 keer moeten bellen tot dat iemand opnamen om te vragen naar mijn bestelling. En ze waren zo wel de stokjes als saus etc vergeten, heb nogmaals moeten bellen om hiernaar te vragen. Op een sorry na geen compensatie, voor zowel te laat komen als spullen vergeten. Heb dit bij andere mr.sushi's niet meegemaakt.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

R.Leen
2 November 2025

Door de drukte bij jullie was de bestelling één uur te laat. Diverse waren koud. Een flesje soja maar. Als dit nogmaals gebeurt, bestel ik niet meer

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Khalid
1 November 2025

De Flamed Beef Roll was niet geflameerd maar rauw.

Nenna
1 November 2025

Altijd een feestje jullie Sushi!

Daphne
25 Oktober 2025

Ondanks dat we het eten op tijd hebben besteld duurde het meer dan anderhalf uur, dat vind ik niet normaal.

Valentina
25 Oktober 2025

Snel, lekker en punctueel

Noortje Boots
23 Oktober 2025

Altijd een uitstekende ervaring!

Sanne de Jong
23 Oktober 2025

Geen stokjes, soja saus of andere normale extra’s ontvangen bij mijn bestelling…

Hajar
23 Oktober 2025

Vorige keer ging er een aantal dingen mis maar ze hebben het zo goed opgepakt eten kwam ook binnen zoals aangegeven en niks ging verkeerd alles was super lekker

Mitchell
20 Oktober 2025

Na bestellen 2 uur moeten wachten. Helaas. Kan gebeuren natuurlijk! Op een zondag avond tijdens de drukte. Maar om dan ook nog de hele bestelling in 1 doosje gepropt te krijgen. Viel ons erg tegen in vergelijking met de kwaliteit die we normaal gewent zijn. Nu moesten we de sushi los trekken en hadden we inplaats van mooie rolletjes. Hoopjes rijst met vulling. Hopelijk gaat het de volgende keer beter.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Sira
19 Oktober 2025

Altijd tevreden!!

Has
18 Oktober 2025

Ik heb altijd met veel lof gesproken over mr sushi. Maar helaas ben ik nu al 2x teleurgesteld. De eerste keer dacht ik dat kan een keer gebeuren (te laat geleverd en niet warm). Vandaag weer een bestelling geplaatst. Bezorgtijd werd geschat op 18:25uur. Om 19:00uur belde ik om de status op te vragen. Uiteindelijk kwam mijn bestelling ruim een uur later aan, rond 19:30uur. De sushi was IJSkoud en echt niet te eten. Als dit de nieuwe tendens is van mr. Sushi dan is dit echt super teleurstellend.

Youssra Arbib
14 Oktober 2025

Super lieve dame aan de telefoon gehad. Super goed geholpen

Inez Kroon
11 Oktober 2025

Zodra ik mijn bestelling plaatste zag ik pas dat de bezorgtijd voor zo snel mogelijk opmerkelijk lang was (90-100 min), maar toen was het niet meer mogelijk te annuleren. Erg onhandig dat je dit niet eerst kan inzien. Eenmaal om 21u mijn eten ontvangen en viel het eten zelf ook tegen, niet wat ik gewend was van mr. Sushi…

Erwin
4 Oktober 2025

Weer heerlijk gegeten, vriendelijke en snelle bezorging

Mariyana Marinova
4 Oktober 2025

Het was heerlijk 😋

Suzanne
27 September 2025

Beste sushi, echt mega lekker!!

G
22 September 2025

Bereiding duurde een uur en het Duurde 45 minuten voor een rit van 15 min bezorging Alles wat warm moest zijn was koud

Floor
22 September 2025

Sushi was warm Bezorging op tijd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

S
20 September 2025

Lekkerr en fijne desls en ze houden rekening met opmerkingen / vragen over het aanpassen van het eten, ook staan ze open voor opbouwende kritiek en leren ervan. Kwaliteit is je prijs wel waar

Luna Hoetasoit
17 September 2025
Kee Derwig
16 September 2025

Altijd super snel en super lekker en vers!

Hana
13 September 2025

Zoals altijd top! Mr. Sushi stelt nooit teleur!

Rachid
13 September 2025
Ismini Diakoudi
11 September 2025
Damian
11 September 2025

Top

Narada
26 August 2025

Heerlijke Sushi gegeten. Echt vers gemaakt. Zeker hier vaker bestellen! Wij hadden de fancy box en de maki box besteld voor 9 personen en dit was meer dan genoeg.

Kaouch
24 August 2025

Helaas kwam mijn sushi niet zo smakelijk aan jammer

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Ray
23 August 2025

Top sushi en kwalitatief. Was druk dus afhaaltijd duurde iets langer maar eten was heerlijk

Hanane
22 August 2025

Top service! Bezorging was top!

E
17 August 2025

Na het eten van de sushi zijn we allemaal ziek geworden s nachts. Dir is echt nog nooit eerder gebeurd, maar wij bestellen niet meer.

Marijke van Eck
16 August 2025

Erg lekker!

Louka
16 August 2025

Prima sushi, de vis op de nigiri wordt helaas steeds dunner

Hanan
6 August 2025

Top! Vers en zeker aan te raden

Valerie
1 August 2025

Altijd lekker

Noëlle
30 Juli 2025

Had voor 20:45 besteld kwam pas 21:45 aan… :(, eten wat warm had moeten zijn was koud

Fleur
29 Juli 2025

Netjes op tijd. Normaal erg tevreden, maar vandaag was de sushirijst nog veel te warm helaas waardoor hij een stuk minder smaakte dan normaal.

Jeroen kat
28 Juli 2025

2 uur moeten wachten tot het werd bezorgd, daarnaast ziek geworden van de zalm

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

M
28 Juli 2025

Edamame en loempia beide best oud of al telang voorgekookt, niet vers dus. Wel jammer, betaalde wel wat geld voor deze order, kom graag terug

LiZ
24 Juli 2025

Altijd super. Heerlijk, supervers, snel, mooi gepresenteerd en aardige mensen. Top!

Hoda
23 Juli 2025

Super, zoals altijd!

Tom Janse
22 Juli 2025

We hadden voor 5,75 euro edamame bonen besteld en die zaten er niet bij!

Jillian
8 Juli 2025

Ik denk dat de vis niet goed was want mijn vriend had een uur na het eten en nu nog steeds buikpijn en de diarree. Gelukkig eet ik vega en heb ik er geen last van maar let goed op de kwaliteit van de vis en de hygiëne alsjeblieft.

B.
1 Juli 2025

Zoals altijd super lekker. Veel Vega opties en bezorgers zijn ook altijd vriendelijk. Helemaal top!

Louise
23 Juni 2025

Me zoveelste bestelling, de nigiri's worden wel kleiner helaas. Ook te dun belegd. Verder is de smaak wel goed

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Daan
23 Juni 2025
MH de Wit
21 Juni 2025

Heerlijk!

Lamia
21 Juni 2025
Nikki
18 Juni 2025

Eten was zoals gewoonlijk goed maar ik had geen stokjes geen Sojasaus gekregen terwijl ik daar wel om heb gevraagd / niet heb aangevinkt dat ik t niet wilde dus dat was een beetje jammer

Claudia
18 Juni 2025

Goddelijk lekker as usual!

Es
9 Juni 2025

Laatste twee keer was de tonijn niet goed. Echt zonde!

Oksana Ush
9 Juni 2025

I am your regular customer and I love the usual quality of sushi at your place. However, this time I was really disappointed. The roll with zalm yuzu tar tar on the top was awful. It was almost only 1 small piece of salmon on the top instead of tartar. I ordered the position before and I liked it. But this time it made me mad and sad, because it was very important for me that day. I can’t attach photo to the message, but I did some and can send you if you want. Hope you will contact me about the review, because it seemed that the chef didn’t care about a customer at all and just throw some food to the plate.

Denise
8 Juni 2025

De bestelling was incompleet er miste voor ongeveer 30 euro aan sushi :(

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Stephen
8 Juni 2025

Well done order as normal. It appears the handrolls have changed so may need to skip them in the future.

Richard
6 Juni 2025

Moet nog veel leren over compensatie helaas heel jammer van dit sushi tentje super gierig geeft ook geen geld terug maar dwingt je af

A.Bouwens
30 Mai 2025

Prima eten was goed en bezorging uitstekend !

Fam. Mulder
25 Mai 2025

Het was super lekker.

Jo-Ann Derby
23 Mai 2025

Ik miste een tempura ebi hand roll van m'n bestelling zou nog teruggebeld worden om het op te lossen maar dat is tot op heden niet gebeurt. De pokebowls en sushirollen waren lekker

R.R
23 Mai 2025

1,5 moeten wachten op mijn bestelling. Pas na het bellen, was mijn bestelling er over 10 minuten. Na ontvangst zag het eten er rommelig uit en alsof het lang vantevoren al bereid was. De gebakken uien waren zacht, de presentatie van de sushi zag er erg slecht uit. Dit is niet de kwaliteit die ik van Mr. Sushi gewend ben. Voor het eerst besteld bij jullie locatie Mercatotplein en zeker de laatste keer! Normaal bestel ik altijd bij jullie locatie in de Rijnstraat, bezorging en het eten is meestal niet van zulke slechte kwaliteit en service! Nooit meer.

Marianne van Saus
18 Mai 2025
Dijk
13 Mai 2025

Lekker zoals altijd alleen zat mijn FreeRoll er niet bij.. wel op de bon maar vergeten in de tas ge doen..

Kee
28 April 2025
P1nd4
25 April 2025
Ennema
23 April 2025

Was lekker. ik niet weten het was lekker vers

George
23 April 2025
Lars Verweij
7 April 2025

Vroeger mr sushi besteld, was top. Maar dit is niet de kwaliteit die ik gewend was van mr sushi Amstelveen. Mr sushi West is niet van hetzelfde niveau. Bestelling duurde 1,5 uur

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

E
27 März 2025

Meer dan 2,5 uur gewacht op mijn bestelling. 4x telefonisch contact gehad waar iedere keer ‘nog 10 minuten’ werd beloofd en na 21 uur werd de telefoon helemaal niet meer beantwoord maar nog altijd geen bestelling. Uiteindelijk om 21:40 mijn bestelling ontvangen maar ik had al om 19:15 besteld. 0 begrip, geen excuus. Belachelijk!!!

Klc
25 März 2025

Heerlijk zoals altijdd en netjes voor mijn iftar bezorgd

Rick
8 März 2025
Natachia
8 März 2025
Anoniem
5 März 2025

Besteld en betaald. Maar helaas heb ik de bestelling niet ontvangen. Een paar keer telefonisch contact opgenomen. Niemand die opneemt. Slechte service!

mar
4 März 2025

vaste klant, wederom tevreden met service en een lekkere bestelling

Essie
1 März 2025

Beste sushi en service in Amsterdam

Rachida
28 Februar 2025

Vers, lekker en snel bezorgd.

Charles Poublon
22 Februar 2025

Eerder geleverd dan voorgestelde tijd. Vriendelijke bezorger en kwaliteit weer top vers!!!!! Snel weer bestellen!!!!!!

btissame
22 Februar 2025
Noa
18 Februar 2025

Onze bestelling was helemaal ‘kapot’ en overhoop in de doos (ik heb er foto’s van gemaakt). De losse sushi onderdelen waren nauwelijks te herkennen. Daarnaast ontbraken de yakitori stokjes. Ik heb daarom gebeld naar het restaurant en kreeg een wel vriendelijke medewerker aan de telefoon. Hij gaf aan dat we een kortingscode zouden krijgen per mail en het geld van de yakitori teruggestort. Helaas heeft Mr Sushi geen contact opgenomen per mail of telefoon.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Beste Noa, We nemen uw klacht zeer serieus. Stuur ons graag een mail op dit email-adres, en dan lossen we dit netjes met u op. Team Mr Sushi

Oumaima
17 Februar 2025

Lekkere verse sushi, alles was heerlijk.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Angela
16 Februar 2025

Op afgesproken tijd geleverd, erg lekker

Anouk
15 Februar 2025

Ik vond de sushi echt heel goed, het zag er ook bijzonder uit restaurant kwaliteit. Alleen de bezorging was echt 25 min te vroeg. Ik was ook echt net thuis dus daar hadden ze geluk mee. 10 minuten zou ik nog wel begrijpen. De warme dingen waren ook al koud toen de rest er was om te eten.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Anouk, onze excuses dat uw bestelling te vroeg aankwam. gelukkig was het wel lekker :) Team Mr Sushi

Lekker maar de warme dingen waren koud
15 Februar 2025
Raymond
11 Februar 2025

Top service en heerlijk vers eten

JF
9 Februar 2025

Het eten kwam na 2uur aan. En alsof het niet al erg genoeg was klopte de bestelling niet, restaurant nam niet meer op. Het eten was zo smerig dat zelfs mijn kat het niet wilde eten.

Antwort von Mr. Sushi

Hi JF, onze excuses voor de lange bezorgtijd. Mail ons nog eventjes (info@mrsushi.nl), dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling.

SushiLover
5 Februar 2025

Zoals altijd weer beste sushi ooit heel hygiënisch en vers!!!gemaakt En de smaakt? Geweldig!!! verrukkelijk!!!!:D

Y
2 Februar 2025

Ben normaal echt groot fan van Mr. Sushi, maar met mijn bestelling gister was er echt iets mis. Naast dat gember/wasabi er niet bij zat, leek de rijst 2 dagen oud en was het allemaal echt super onsmakelijk. Ik heb daarna urenlang buikpijn gehad, leek echt alsof de vis ook oud was.

Antwort von Mr. Sushi

Beste Y, onze excuses voor het feit dat u niet de kwaliteit heeft gekregen die u van ons gewend bent. Stuur graag even een mail naar info@mrsushi.nl dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling.

Floor Rozenberg
29 Januar 2025

Verkeerde bestelling gekregen, en spaarpunten worden niet goed genoteerd. Ging van 25 punten opeens naar 6 punten, zo kom ok nooit aan box c.

Antwort von Mr. Sushi

Beste Floor, Het klopt inderdaad dat u van 26 naar 6 punten bent gegaan. Dit komt omdat u een volle spaarkaart heeft :) Ik heb even gekeken en u heeft 2 volle spaarkaarten. Als u de codes niet kan vinden, kan u een mail sturen naar info@mrsushi.nl dan kan ik u de codes geven. Met vriendelijke groet, Nino Mr Sushi

Mariem
26 Januar 2025

De sushi was weer heerlijk alleen jammer dat de Crispy box (fried sushi) uitverkocht was en de soja saus was niet lekker het was te zoutig.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Emma
26 Januar 2025

ik bestelde om 19:30 ofzo een pokebowl en toen stond er al dat het er pas 21:05 zou zijn? oke dan ik wacht wel. en toen was het 21:10 dus ik wilde even gaan bellen, kijk ik op de site, gaan jullie dicht om 21:00. dus ik wel 5 keer bellen en er word niet opgenomen, dus ik leg me er bij neer en eet een koude wrap. en vervolgens krijg ik om 21:20 een mail dat het onderweg is? ik woon ongv 3 min van de locatie vandaan (ik kon de deur zelf niet uit ivm met koorts) dus ik naar beneden lopen om 21:25, was er niemand. maar toen uiteindelijk om 21:50 belde receptie dat het er was. dus ongv 2 1/2 uur gewacht en ik had geen honger meer😔

Antwort von Mr. Sushi

Hi Emma, bedankt voor uw beoordeling. Heel vervelend dat het zo mis was gegaan met uw bestelling, onze excuses voor dit ongemak. U mag ons altijd nog even bellen, dan kijken we of er alsnog een passende oplossing mogelijk is.

Jordi Meijer
26 Januar 2025

Helaas duurde het deze keer erg lang. Na gebeld te hebben duurde het nogmaals 30 minuten. Moet wel zeggen dat het een vriendelijke dame was aan de telefoon en ook de bezorger.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Jordi, onze excuses voor de lange bezorgtijd. Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling.

Yoon
24 Januar 2025

Nicely presented, prompt delivery, good range of menu options. Zuid branch staff were also very helpful on the phone when we had order issues through Uber Eats.

Samira
24 Januar 2025

Heb gevraagd voor 20:30 bezorging maar was bij mij rond 22:00 , sushi was heerlijk maar denk beetje laat.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Samira, bedankt voor uw beoordeling. Onze oprechte excuses voor de lange bezorgtijd... Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling als dit nog niet gebeurd is.

Chiara
22 Januar 2025

Verkeerde sushi gekregen, 1x verkeerde Nigiri en de totaal verkeerde roll. Had nog gebeld en er werd gezegd er wordt een nieuwe gebracht. Natuurlijk nooit gekomen. Volgens mij was iets ook niet, want na het eten werd iedereen niet lekker.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Chiara, bedankt voor uw beoordeling. We schrikken hiervan, dit kan natuurlijk zeker niet de bedoeling zijn. Neem dus graag nog even contact met ons op, telefonisch of evt. per mail. Dan lossen we dit graag alsnog met u op.

Jo Dijkhuizen
21 Januar 2025

De bestelling heeft meer dan 2.5 uur geduurd en er waren onderdelen die niet klopte, zo is de spicy tuna niet geleverd. Helaas werd er ook niet telefonisch gereageerd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Jo, wat vervelend dat u zo extreem lang heeft moeten wachten op uw bestelling... Onze welgemeende excuses voor dit ongemak. Daarnaast heel vervelend dat de bestelling niet helemaal klopte. Mail ons graag nog eventjes met een toelichting van uw klacht, dan proberen we dit alsnog netjes met u op te lossen.

Nick Henderson
17 Januar 2025

Ik wil graag een klacht indienen over mijn recente bestelling bij jullie. Ik ben een trouwe klant en heb altijd goede ervaringen gehad, maar dit keer ben ik erg teleurgesteld over hoe mijn bestelling en klachten zijn afgehandeld. • Mijn bestelling duurde 2 uur en 18 minuten voordat het werd bezorgd. • Ondanks dat we meerdere keren hebben gebeld, kregen we geen duidelijkheid over de vertraging. • Als excuus werd ons beloofd dat we extra sushi zouden ontvangen, maar deze zat niet bij de bestelling. • Daarnaast hadden we de kortingscode 0125CS toegevoegd, maar deze werd ook niet verwerkt. Hierdoor zijn twee sushi’s die we zouden moeten ontvangen niet geleverd. • Toen we hierover belden, werd ons 20% korting beloofd, maar deze korting is nooit toegekend. Ik vind het onacceptabel hoe deze situatie is verlopen en verwacht dat hierop gepaste actie wordt ondernomen. Ik hoop dat jullie dit serieus nemen en een passende oplossing bieden, zoals: 1. Het alsnog leveren van de ontbrek

Antwort von Mr. Sushi

Hi Nick, bedankt voor uw beoordeling. Heel vervelend om te horen dat er zoveel mis gegaan is met uw bestelling en dat u hiervoor nog niet goed geholpen bent. Onze oprechte excuses voor dit ongemak. Mocht dit in de tussentijd nog steeds niet opgelost zijn horen we het graag via de mail of telefonisch. Dan zullen we ons best doen om dit alsnog naar tevredenheid te doen!

Stefanie
17 Januar 2025

De c box in zijn totaliteit weggegooid. Was niet lekker van smaak. Leek wel oude sushi. Pokebowl was wel lekker

Antwort von Mr. Sushi

Hi Stefanie, wat vervelend om te horen dat u niet tevreden was over de Box C. We hadden dit graag telefonisch van u vernomen, zodat we direct konden kijken of er een passende oplossing mogelijk was.

Kee
10 Januar 2025

Ziek lekker

Faye
8 Januar 2025

het duurde 1.5 uur tot mijn bestelling er was. De warme snacks waren helemaal koud.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Faye, wat vervelend dat er meerdere dingen mis gingen met uw bestelling. U mag altijd even naar ons bellen om dit verder te bespreken, dan komen we diezelfde avond nog tot een passende oplossing. Mocht dit u om een bepaalde reden die avond niet gelukt zijn, dan mag u ons ook nog even mailen.

yaed
6 Januar 2025
Desiré
26 Dezember 2024

Weer heerlijke sushi en snelle bezorging

-
24 Dezember 2024