Avaliações de Mr. Sushi Amsterdam

Avaliações recentes

4.0
Hanane
22 agosto 2025

Top service! Bezorging was top!

E
17 agosto 2025

Na het eten van de sushi zijn we allemaal ziek geworden s nachts. Dir is echt nog nooit eerder gebeurd, maar wij bestellen niet meer.

Marijke van Eck
16 agosto 2025

Erg lekker!

Louka
16 agosto 2025

Prima sushi, de vis op de nigiri wordt helaas steeds dunner

Hanan
6 agosto 2025

Top! Vers en zeker aan te raden

Hanane
3 agosto 2025

Heel teleurstellend vandaag! Kwam 2 uur later aan, en ijskoud bezorgd.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Valerie
1 agosto 2025

Altijd lekker

Noëlle
30 julho 2025

Had voor 20:45 besteld kwam pas 21:45 aan… :(, eten wat warm had moeten zijn was koud

Fleur
29 julho 2025

Netjes op tijd. Normaal erg tevreden, maar vandaag was de sushirijst nog veel te warm helaas waardoor hij een stuk minder smaakte dan normaal.

Jeroen kat
28 julho 2025

2 uur moeten wachten tot het werd bezorgd, daarnaast ziek geworden van de zalm

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

M
28 julho 2025

Edamame en loempia beide best oud of al telang voorgekookt, niet vers dus. Wel jammer, betaalde wel wat geld voor deze order, kom graag terug

LiZ
24 julho 2025

Altijd super. Heerlijk, supervers, snel, mooi gepresenteerd en aardige mensen. Top!

Hoda
23 julho 2025

Super, zoals altijd!

Tom Janse
22 julho 2025

We hadden voor 5,75 euro edamame bonen besteld en die zaten er niet bij!

Jillian
8 julho 2025

Ik denk dat de vis niet goed was want mijn vriend had een uur na het eten en nu nog steeds buikpijn en de diarree. Gelukkig eet ik vega en heb ik er geen last van maar let goed op de kwaliteit van de vis en de hygiëne alsjeblieft.

Marc
5 julho 2025

I cancelled the order and have called in. Never received a refund.

B.
1 julho 2025

Zoals altijd super lekker. Veel Vega opties en bezorgers zijn ook altijd vriendelijk. Helemaal top!

Hakan
23 junho 2025

Ik bestel altijd bij Mr Sushi dit x was de sushi niet lekker. De sushi rijst was hard. Het smaakte niet vers. Want normaal is de garnaal krokant en warm.

Louise
23 junho 2025

Me zoveelste bestelling, de nigiri's worden wel kleiner helaas. Ook te dun belegd. Verder is de smaak wel goed

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Daan
23 junho 2025
MH de Wit
21 junho 2025

Heerlijk!

Lamia
21 junho 2025
Nikki
18 junho 2025

Eten was zoals gewoonlijk goed maar ik had geen stokjes geen Sojasaus gekregen terwijl ik daar wel om heb gevraagd / niet heb aangevinkt dat ik t niet wilde dus dat was een beetje jammer

Claudia
18 junho 2025

Goddelijk lekker as usual!

Es
9 junho 2025

Laatste twee keer was de tonijn niet goed. Echt zonde!

Oksana Ush
9 junho 2025

I am your regular customer and I love the usual quality of sushi at your place. However, this time I was really disappointed. The roll with zalm yuzu tar tar on the top was awful. It was almost only 1 small piece of salmon on the top instead of tartar. I ordered the position before and I liked it. But this time it made me mad and sad, because it was very important for me that day. I can’t attach photo to the message, but I did some and can send you if you want. Hope you will contact me about the review, because it seemed that the chef didn’t care about a customer at all and just throw some food to the plate.

Denise
8 junho 2025

De bestelling was incompleet er miste voor ongeveer 30 euro aan sushi :(

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Stephen
8 junho 2025

Well done order as normal. It appears the handrolls have changed so may need to skip them in the future.

Richard
6 junho 2025

Moet nog veel leren over compensatie helaas heel jammer van dit sushi tentje super gierig geeft ook geen geld terug maar dwingt je af

A.Bouwens
30 maio 2025

Prima eten was goed en bezorging uitstekend !

Fam. Mulder
25 maio 2025

Het was super lekker.

Jo-Ann Derby
23 maio 2025

Ik miste een tempura ebi hand roll van m'n bestelling zou nog teruggebeld worden om het op te lossen maar dat is tot op heden niet gebeurt. De pokebowls en sushirollen waren lekker

R.R
23 maio 2025

1,5 moeten wachten op mijn bestelling. Pas na het bellen, was mijn bestelling er over 10 minuten. Na ontvangst zag het eten er rommelig uit en alsof het lang vantevoren al bereid was. De gebakken uien waren zacht, de presentatie van de sushi zag er erg slecht uit. Dit is niet de kwaliteit die ik van Mr. Sushi gewend ben. Voor het eerst besteld bij jullie locatie Mercatotplein en zeker de laatste keer! Normaal bestel ik altijd bij jullie locatie in de Rijnstraat, bezorging en het eten is meestal niet van zulke slechte kwaliteit en service! Nooit meer.

Marianne van Saus
18 maio 2025
Dijk
13 maio 2025

Lekker zoals altijd alleen zat mijn FreeRoll er niet bij.. wel op de bon maar vergeten in de tas ge doen..

Kee
28 abril 2025
P1nd4
25 abril 2025
Ennema
23 abril 2025

Was lekker. ik niet weten het was lekker vers

George
23 abril 2025
Lars Verweij
7 abril 2025

Vroeger mr sushi besteld, was top. Maar dit is niet de kwaliteit die ik gewend was van mr sushi Amstelveen. Mr sushi West is niet van hetzelfde niveau. Bestelling duurde 1,5 uur

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

E
27 março 2025

Meer dan 2,5 uur gewacht op mijn bestelling. 4x telefonisch contact gehad waar iedere keer ‘nog 10 minuten’ werd beloofd en na 21 uur werd de telefoon helemaal niet meer beantwoord maar nog altijd geen bestelling. Uiteindelijk om 21:40 mijn bestelling ontvangen maar ik had al om 19:15 besteld. 0 begrip, geen excuus. Belachelijk!!!

Klc
25 março 2025

Heerlijk zoals altijdd en netjes voor mijn iftar bezorgd

Rick
8 março 2025
Natachia
8 março 2025
Anoniem
5 março 2025

Besteld en betaald. Maar helaas heb ik de bestelling niet ontvangen. Een paar keer telefonisch contact opgenomen. Niemand die opneemt. Slechte service!

mar
4 março 2025

vaste klant, wederom tevreden met service en een lekkere bestelling

Essie
1 março 2025

Beste sushi en service in Amsterdam

Rachida
28 fevereiro 2025

Vers, lekker en snel bezorgd.

Charles Poublon
22 fevereiro 2025

Eerder geleverd dan voorgestelde tijd. Vriendelijke bezorger en kwaliteit weer top vers!!!!! Snel weer bestellen!!!!!!

btissame
22 fevereiro 2025
Noa
18 fevereiro 2025

Onze bestelling was helemaal ‘kapot’ en overhoop in de doos (ik heb er foto’s van gemaakt). De losse sushi onderdelen waren nauwelijks te herkennen. Daarnaast ontbraken de yakitori stokjes. Ik heb daarom gebeld naar het restaurant en kreeg een wel vriendelijke medewerker aan de telefoon. Hij gaf aan dat we een kortingscode zouden krijgen per mail en het geld van de yakitori teruggestort. Helaas heeft Mr Sushi geen contact opgenomen per mail of telefoon.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Reacção a Mr. Sushi

Beste Noa, We nemen uw klacht zeer serieus. Stuur ons graag een mail op dit email-adres, en dan lossen we dit netjes met u op. Team Mr Sushi

Oumaima
17 fevereiro 2025

Lekkere verse sushi, alles was heerlijk.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Angela
16 fevereiro 2025

Op afgesproken tijd geleverd, erg lekker

Anouk
15 fevereiro 2025

Ik vond de sushi echt heel goed, het zag er ook bijzonder uit restaurant kwaliteit. Alleen de bezorging was echt 25 min te vroeg. Ik was ook echt net thuis dus daar hadden ze geluk mee. 10 minuten zou ik nog wel begrijpen. De warme dingen waren ook al koud toen de rest er was om te eten.

Reacção a Mr. Sushi

Hi Anouk, onze excuses dat uw bestelling te vroeg aankwam. gelukkig was het wel lekker :) Team Mr Sushi

Lekker maar de warme dingen waren koud
15 fevereiro 2025
Raymond
11 fevereiro 2025

Top service en heerlijk vers eten

JF
9 fevereiro 2025

Het eten kwam na 2uur aan. En alsof het niet al erg genoeg was klopte de bestelling niet, restaurant nam niet meer op. Het eten was zo smerig dat zelfs mijn kat het niet wilde eten.

Reacção a Mr. Sushi

Hi JF, onze excuses voor de lange bezorgtijd. Mail ons nog eventjes (info@mrsushi.nl), dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling.

SushiLover
5 fevereiro 2025

Zoals altijd weer beste sushi ooit heel hygiënisch en vers!!!gemaakt En de smaakt? Geweldig!!! verrukkelijk!!!!:D

Y
2 fevereiro 2025

Ben normaal echt groot fan van Mr. Sushi, maar met mijn bestelling gister was er echt iets mis. Naast dat gember/wasabi er niet bij zat, leek de rijst 2 dagen oud en was het allemaal echt super onsmakelijk. Ik heb daarna urenlang buikpijn gehad, leek echt alsof de vis ook oud was.

Reacção a Mr. Sushi

Beste Y, onze excuses voor het feit dat u niet de kwaliteit heeft gekregen die u van ons gewend bent. Stuur graag even een mail naar info@mrsushi.nl dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling.

Floor Rozenberg
29 janeiro 2025

Verkeerde bestelling gekregen, en spaarpunten worden niet goed genoteerd. Ging van 25 punten opeens naar 6 punten, zo kom ok nooit aan box c.

Reacção a Mr. Sushi

Beste Floor, Het klopt inderdaad dat u van 26 naar 6 punten bent gegaan. Dit komt omdat u een volle spaarkaart heeft :) Ik heb even gekeken en u heeft 2 volle spaarkaarten. Als u de codes niet kan vinden, kan u een mail sturen naar info@mrsushi.nl dan kan ik u de codes geven. Met vriendelijke groet, Nino Mr Sushi

Mariem
26 janeiro 2025

De sushi was weer heerlijk alleen jammer dat de Crispy box (fried sushi) uitverkocht was en de soja saus was niet lekker het was te zoutig.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Emma
26 janeiro 2025

ik bestelde om 19:30 ofzo een pokebowl en toen stond er al dat het er pas 21:05 zou zijn? oke dan ik wacht wel. en toen was het 21:10 dus ik wilde even gaan bellen, kijk ik op de site, gaan jullie dicht om 21:00. dus ik wel 5 keer bellen en er word niet opgenomen, dus ik leg me er bij neer en eet een koude wrap. en vervolgens krijg ik om 21:20 een mail dat het onderweg is? ik woon ongv 3 min van de locatie vandaan (ik kon de deur zelf niet uit ivm met koorts) dus ik naar beneden lopen om 21:25, was er niemand. maar toen uiteindelijk om 21:50 belde receptie dat het er was. dus ongv 2 1/2 uur gewacht en ik had geen honger meer😔

Reacção a Mr. Sushi

Hi Emma, bedankt voor uw beoordeling. Heel vervelend dat het zo mis was gegaan met uw bestelling, onze excuses voor dit ongemak. U mag ons altijd nog even bellen, dan kijken we of er alsnog een passende oplossing mogelijk is.

Jordi Meijer
26 janeiro 2025

Helaas duurde het deze keer erg lang. Na gebeld te hebben duurde het nogmaals 30 minuten. Moet wel zeggen dat het een vriendelijke dame was aan de telefoon en ook de bezorger.

Reacção a Mr. Sushi

Hi Jordi, onze excuses voor de lange bezorgtijd. Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling.

Yoon
24 janeiro 2025

Nicely presented, prompt delivery, good range of menu options. Zuid branch staff were also very helpful on the phone when we had order issues through Uber Eats.

Samira
24 janeiro 2025

Heb gevraagd voor 20:30 bezorging maar was bij mij rond 22:00 , sushi was heerlijk maar denk beetje laat.

Reacção a Mr. Sushi

Hi Samira, bedankt voor uw beoordeling. Onze oprechte excuses voor de lange bezorgtijd... Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling als dit nog niet gebeurd is.

Chiara
22 janeiro 2025

Verkeerde sushi gekregen, 1x verkeerde Nigiri en de totaal verkeerde roll. Had nog gebeld en er werd gezegd er wordt een nieuwe gebracht. Natuurlijk nooit gekomen. Volgens mij was iets ook niet, want na het eten werd iedereen niet lekker.

Reacção a Mr. Sushi

Hi Chiara, bedankt voor uw beoordeling. We schrikken hiervan, dit kan natuurlijk zeker niet de bedoeling zijn. Neem dus graag nog even contact met ons op, telefonisch of evt. per mail. Dan lossen we dit graag alsnog met u op.

Jo Dijkhuizen
21 janeiro 2025

De bestelling heeft meer dan 2.5 uur geduurd en er waren onderdelen die niet klopte, zo is de spicy tuna niet geleverd. Helaas werd er ook niet telefonisch gereageerd.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Reacção a Mr. Sushi

Hi Jo, wat vervelend dat u zo extreem lang heeft moeten wachten op uw bestelling... Onze welgemeende excuses voor dit ongemak. Daarnaast heel vervelend dat de bestelling niet helemaal klopte. Mail ons graag nog eventjes met een toelichting van uw klacht, dan proberen we dit alsnog netjes met u op te lossen.

Nick Henderson
17 janeiro 2025

Ik wil graag een klacht indienen over mijn recente bestelling bij jullie. Ik ben een trouwe klant en heb altijd goede ervaringen gehad, maar dit keer ben ik erg teleurgesteld over hoe mijn bestelling en klachten zijn afgehandeld. • Mijn bestelling duurde 2 uur en 18 minuten voordat het werd bezorgd. • Ondanks dat we meerdere keren hebben gebeld, kregen we geen duidelijkheid over de vertraging. • Als excuus werd ons beloofd dat we extra sushi zouden ontvangen, maar deze zat niet bij de bestelling. • Daarnaast hadden we de kortingscode 0125CS toegevoegd, maar deze werd ook niet verwerkt. Hierdoor zijn twee sushi’s die we zouden moeten ontvangen niet geleverd. • Toen we hierover belden, werd ons 20% korting beloofd, maar deze korting is nooit toegekend. Ik vind het onacceptabel hoe deze situatie is verlopen en verwacht dat hierop gepaste actie wordt ondernomen. Ik hoop dat jullie dit serieus nemen en een passende oplossing bieden, zoals: 1. Het alsnog leveren van de ontbrek

Reacção a Mr. Sushi

Hi Nick, bedankt voor uw beoordeling. Heel vervelend om te horen dat er zoveel mis gegaan is met uw bestelling en dat u hiervoor nog niet goed geholpen bent. Onze oprechte excuses voor dit ongemak. Mocht dit in de tussentijd nog steeds niet opgelost zijn horen we het graag via de mail of telefonisch. Dan zullen we ons best doen om dit alsnog naar tevredenheid te doen!

Stefanie
17 janeiro 2025

De c box in zijn totaliteit weggegooid. Was niet lekker van smaak. Leek wel oude sushi. Pokebowl was wel lekker

Reacção a Mr. Sushi

Hi Stefanie, wat vervelend om te horen dat u niet tevreden was over de Box C. We hadden dit graag telefonisch van u vernomen, zodat we direct konden kijken of er een passende oplossing mogelijk was.

Kee
10 janeiro 2025

Ziek lekker

Faye
8 janeiro 2025

het duurde 1.5 uur tot mijn bestelling er was. De warme snacks waren helemaal koud.

Reacção a Mr. Sushi

Hi Faye, wat vervelend dat er meerdere dingen mis gingen met uw bestelling. U mag altijd even naar ons bellen om dit verder te bespreken, dan komen we diezelfde avond nog tot een passende oplossing. Mocht dit u om een bepaalde reden die avond niet gelukt zijn, dan mag u ons ook nog even mailen.

yaed
6 janeiro 2025
Desiré
26 dezembro 2024

Weer heerlijke sushi en snelle bezorging

-
24 dezembro 2024
Stephen Costanzo
20 dezembro 2024

The delivery was fast and efficient. I appreciated the riders friendliness and wishing me a good evening. The salmon rolls were amazing as always, and i like the edamame is unsalted so i can add my own salts.

Felipe
19 dezembro 2024

Usually all ingredients looks good, but I cannot say that for today's avocados. They were past mature, very dark and in more quantity than the salmon. Everything else, very good as always.

Reacção a Mr. Sushi

Hi Felipe, we're sorry to hear about the avocado's... If something's wrong with your order next time, please don't hesitate to reach out to us so we can try to solve the issue directly.

Adelina
14 dezembro 2024

Sushi was wel oké de poke bowl new chicken echt niet te eten sorry ,dit is niet de eerste x dat ik koreanse kip eet deze was echt smakeloos en leek zo wat rauw hele aparte structuur helaas belandt in de prullenbak ook te veel rijst .Nog telefonisch contact gehad hier over enige wat ik te horen kreeg dit is de manier hoe wij het bereiden met andere woorden je hebt pech als je het nou wel of niet lekker vindt ,voor mij is niet voor herhaling vatbaar

Reacção a Mr. Sushi

Hi Adelina, bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat de pokébowl checken niet naar wens was. We hebben hier geen andere klachten over ontvangen, maar nemen uw klacht zeker serieus en zullen dit intern bespreken.

Nuran
10 dezembro 2024

Bezorging ging sneller dan verwacht, nette bezorger. Poke bowl besteld deze keer ipv sushi, was lekker en goede portie.

Maide
7 dezembro 2024

Het is meestal heel lekker alleen vandaag was de sushi hard. De geflambeerde zalm was bijna verbrand en bij 1 van de de sushi’z zat een harde soort van steen helaas was het dit keer een tegenvaller

Reacção a Mr. Sushi

Hi Maide, wat jammer om via deze weg te horen dat u niet tevreden was over uw bestelling. U mag ons altijd even bellen bij ontevredenheid, we bespreken dit graag en komen dan hopelijk tot een passende oplossing.

Elif
1 dezembro 2024

Sushi was super lekker! Alleen wat ik minder vond is dat ik als opmerking had aangegeven dat er niet aangebeld moest worden. Ivm baby :(

Reacção a Mr. Sushi

Hi Elif, bedankt voor uw beoordeling. Excuses voor dit ongemak... Soms lezen we hier in de drukte per ongeluk overheen. U mag voor de zekerheid altijd even naar ons bellen om dit door te geven, zodat u niet voor verrassingen komt te staan :)

Majo
30 novembro 2024
Louise
30 novembro 2024

Nigiri's en Californië rolls besteld, het was weer prima. Fijne service, dank u wel

Hidde
30 novembro 2024

Lekker

Stephen
22 novembro 2024

Great service and quality. For once a hand roll without a salad in it. Now if they had a broiled salmon skin roll....

Mitchell Gerrits
20 novembro 2024
Madelief Laarman
20 novembro 2024

Altijd erg tevreden over de sushi. Ditmaal vooruit besteld. Rijst was erg hard, alsof het ook geruime tijd vooraf was gemaakt, jammer!

Reacção a Mr. Sushi

Hi Madelief, wat vervelend dat u dit zo ervaren heeft. Onze excuses voor het ongemak. Weet dat u ons altijd even mag bellen of evt. mailen om dit te bespreken en hopelijk tot een passende oplossing te komen.

Nl
18 novembro 2024

Het eten was koud, nadat ik melding kreeg dat ie onderweg was duurde het 45 minuten voor ik het kreeg. Toen ik terugbelde wel 3x werd er ook niet meer opgenomen .

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Reacção a Mr. Sushi

Hi, wat vervelend dat u langer moest wachten op uw bestelling en deze niet meer goed warm was. U mag ons altijd nog even mailen, dan hopen we iets voor u te kunnen betekenen voor een volgende bestelling.

Umut
17 novembro 2024

Super hoge kwaliteit en heerlijk. Mijn enige sushi-adres is Mr. Sushi Amsterdam👍

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Anna
11 novembro 2024
Ingrid
10 novembro 2024

Was weer fantastisch!

Ilhame
3 novembro 2024

Was weer heerlijk!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Forra
3 novembro 2024

Altijd constante kwaliteit. Supervers.

Marlijn
1 novembro 2024

Top!!

Douaa
26 outubro 2024

Lekkerste sushi

Mariem
23 outubro 2024

Sushi was weer heerlijk, jammer dat de crispy sushi uitverkocht was !

D
23 outubro 2024

Erg tevreden

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Eline van den Hoven
18 outubro 2024

Er leek vandaag een zeepsmaak aan sommige stukjes sushi te zitten. Smaakte vreemd.

Reacção a Mr. Sushi

Hi Eline, wat vervelend dat u dit zo ervaren heeft, onze excuses voor het ongemak. Neem gerust eventjes telefonisch contact met ons op bij ontevredenheid, dan komen we samen tot een goeie oplossing.

Lianne
14 outubro 2024

Bezorger vertrok om 19:30 volgens de mailupdate, 20:30 is de bestelling pas aangekomen (uur later) dus al het warme dat was besteld was helaas inmiddels koud en niet gegeten :(

Reacção a Mr. Sushi

Hi Lianne, wat vervelend dat de snacks koud aan waren gekomen. Onze oprechte excuses voor dit ongemak. Neem graag altijd even zsm telefonisch contact met ons op hierover. Dan proberen we het netjes met u op te lossen.

Sultan Ayyildiz
13 outubro 2024

Bokebowl was koud, heb contact opgenomen, werd mij verteld dat zij het koud serveren, wat niet klopt, heb vaker hier besteld. Jammer, zal volgende keer 2 keer nadenken voordat ik hier weer bestel

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Reacção a Mr. Sushi

Hi Sultan, vervelend dat u niet tevreden was over de temperatuur van de pokébowl... In principe wordt een pokébowl nooit echt warm geserveerd. Het kan zijn dat de temperatuur van de rijst of van sommige ingrediënten, bijvoorbeeld bij ebi tempura, nog een beetje lauw zijn, maar niet echt warm. We hopen dat u dit begrijpt en nog steeds van de pokébowls kunt genieten.

Louise
10 outubro 2024

Ik heb in korte tijd 4keer besteld maar vind de kwaliteit van de nigiri zalm niet vers. Die zal ik ook niet meer bestellen.