Beoordelingen van Mr. Sushi Amsterdam

Recente recensies

4.0
SD
gisteren
Zoe
26 oktober 2021

Het was super lekker, aan de vele kant maar liever wat meer dan niet natuurlijk. Ook de bezorgen was prettig en snel.

Jan Blöte
24 oktober 2021

Ik bestel hier wekelijks en dit keer viel het zwaar tegen de vis smaakte apart en niet vers en de rijst was oud. Heel jammer want ik had me er zwaar op verheugd en ik hou er van als de kwaliteit consistent is en blijft.

Oumaima
23 oktober 2021

Heerlijk vers!

Aicha
23 oktober 2021

Te droog weinig saus!

Zhu
22 oktober 2021

Geweldig getimede bezorging! Spontane nette jongen die de sushi kwam bezorgen. Als ik sushi bestel is het hier bij Mr Sushi

ghizlane
21 oktober 2021

Netjes op tijd & het eten was heerlijk.

Zoë
21 oktober 2021

Top service! De sushi was heel lekker, en de dimsum box ook!

S.Sahsah
21 oktober 2021

Het eten was heerlijk vers elhamdoulillah, ik had alleen niet 16 keer van het zelfde gewild maar juist een andere variant van een shusi met gebakken garnalen en eventueel cruncy Spice, maar heb genoten dank jullie wel

Esther
18 oktober 2021

Heerlijk, vers en ondanks hun bezorgstress service met een smile

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Joost
17 oktober 2021

Goede verse sushi

Bruinsma
14 oktober 2021

Heerlijke verse sushi. We kwamen erachter dat de bestelling incompleet was. Deze werd supersnel nabezorgd. Mr. Sushi voor herhaling vatbaar!

Remittens
12 oktober 2021
Jan
10 oktober 2021

Was top alleen weer geen stokjes?

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jan
4 oktober 2021

Het is lekker maar jullie worden met de week duurder

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Oc
2 oktober 2021

Vond het helaas tegenvallen. Had meer verwacht. De matige portie voor de gehanteerde tarieven. Ook had ik meer smaakexplosie verwacht. En de rijst smaakte nogal zoet.

Kim
2 oktober 2021

Lekkere sushi! Jammer dat je vraagt om het om een specifiek tijdstip te laten bezorgen en het komt 40min eerder. Waardoor alle warme gerechten koud worden serveert. Weet niet of dit komt door de bezorger (die haalt het immers alleen maar op en brengt het) of de organisatie en logistieke planning van het restaurant zelf…

Otman Kentou
1 oktober 2021

Sushi was redelijk maar wel door elkaar heen in de verpakking. Het leek net of het was gevallen. Bezorging was slecht, half 7 besteld en pas half 9 is er bezorgd. Heel jammer dit. Ik ga in het vervolg toch ergens anders kijken.

BeautyVanBaerle
1 oktober 2021

Top!

Sunshine
29 september 2021
Halima
28 september 2021

Heerlijk! En vers! En op tijd! Dank jullie wel!

Marcel
27 september 2021

Het lijkt erop dat de pokebowls tegenwoorddg iets minder goed gevuld zijn als vroeger. Smaak is nog steeds erg goed.

Kyra
27 september 2021

Complimenten voor de service en bezorging! Bestelling kwam iets later, werd netjes gebeld en kreeg een drankje erbij.

Essie
25 september 2021

Ik bestelde hier altijd maar na vandaag nooit meer!!!! Allereerst was me bestelling die ik om 16:00 had geplaatst, om 19:30 bij mij. Me gasten zaten zonder eten. Toen ik belde kreeg ik te horen dat ze niet genoeg bezorgers hadden. Vervolgens heeft de bezorger om 19:30 me sushi afgeleverd aan mensen die voor me deur stonden, omdat ze aangaven dat ze nr mij toe gingen. Ik betaal voor bezorging aan huis en niet om een onbekende voor de deur mijn sushi te laten aannemen. Ik heb wederom contact opgenomen maar ze wist niets te zeggen en zou me terug bellen erover. Eindstand niks gehoord! Bestelling van 145 euro, schandalige service!

Jamila
24 september 2021

Sushi was gewoon ECHT heerlijk. Helaas kwam de sushi 50 later dan afgesproken, hierdoor waren de frituur hapjes koud geworden. Jammer dat er niet gebeld word om te melden dat het eten later zou worden bezorgd!!

Dian
22 september 2021

Het was jammer dat de side items koud waren toen het eten bezorgd was. Bij de bezorging waren ze me Red Bull vergeten, deze hebben ze later nog netjes na komen brengen. De sushi smaakte verder hoed

Noor
20 september 2021

Lekkere sushi! Snel bezorgd en goede service! Top!

Jan
20 september 2021

Nog nooit zo vers gehad als vandaag top !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Candy
19 september 2021
Lynn
18 september 2021

Veel te veel mayonaise bij de pokebowl. Echt totaal niet genoten en ben niet van plan hier ooit nog iets te bestellen. Bezorging was prima.

Michelle
17 september 2021

Eten lekker, maar te lange wachttijden meer dan 1,5uur kan echt niet

Adriana
17 september 2021

Bezorging opvallend snel en bezorgen zelfs naar boven gekomen! Dimsum box net te kort gefeituurd. Tempura en truffelbeef niet echt vers Jammer want de koude gedeelte was het goed.misschien iets langer wachten was het wel de moeite waard om eten een 5 te kunnen geven. Mvg Adriana

Debora
16 september 2021

Super lief een extra erbij omdat ik de kortingscode niet kon vinden. Echt de lekkerste sushi!!

Irina
14 september 2021

Really good

Annemarie
12 september 2021
Anne
10 september 2021

Ja lekker snel dit keer, alles was in 1 keer bezorgd en ze hadden de opmerkingen gelezen! Toppie! Ga zo door!

esther
10 september 2021

Het was onverwacht druk door het mooie weer en daardoor duurde het langer dan normaal voor de bestelling was bezorgd. Lief personeel aan de telefoon en aardige bezorging. Alleen was de sushi met de gefrituurde garnaal koud en niet meer lekker :( #kangebeuren

Me Eigen Nummer
5 september 2021

Snel lekker en perfect gecombineerd powl Wel heb ik nu na een aantal keer bestellen het idee dat het portie vandaag wat kleiner was

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

D.D
2 september 2021

Vaker bij mr sushi besteld en altijd heerlijk gegeten ook zo gister. MAAR deze keer was mijn sushi ijskoud ): dit vind ik erg jammer! Ik moet wel bij zeggen dat ik het via de website heb besteld ipv thuiszorg.

Guido
1 september 2021
R.
1 september 2021

De sushi is altijd vers en ziet er top uit. Personeel is vriendelijk!

Sara
30 augustus 2021

Sushi werd erg rommelig afgeleverd miet bezorgd rommelig maar kok rommelig. Rollen waren klein.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Serena
29 augustus 2021

Was weer heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sam van Bilsen
26 augustus 2021

Allererst zou ik graag willen vermelden dat de sushi een halfuur te laat bij mij thuis was. Nu snap ik dat het drik kan zijn en ivm verkeer dus dat kan gebeuren. Maar ik vond het erg jammer dat de loempia’s echt sompig waren, de tonijn van de sushi gewoon helemaal hard en wit was en de avocado vies bruin. Ik ben dit echt niet van jullie gewend, maar helaas had ik hier gister wel mee te maken… echt sonde

anoniem
25 augustus 2021

Na 1.5 uur bezorgd

Guido
23 augustus 2021

Van de grote namen met (bezorg)Sushi eigenlijk wel in de Top 3. Zoniet nummer 1

Ludo
23 augustus 2021

Hadden sushi met wakame salade en de zeewier smaakt niet goed meer .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mike
23 augustus 2021

Bezorger was super aardig, maar 1 uur en 10 minuten vonden we echt veel te lang, zeker omdat we gebeld hadden omdat we haast hadden en er beloofd werd dat het er binnen 30 minuten zou zijn.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J G
17 augustus 2021

Way too slow delivery, cold spring rolls, old edamame beans, paid 1.50€ for a tiny ginger portion that in other places they give you free

Denise teo
17 augustus 2021

Het smaakte goed, naar we hadden er saus op de poke bowl besteld maar dat zat er niet op. Beetje jammer

Stephanie Verbeek
16 augustus 2021

Hele lekker verse sushi en bij een aanpassing van een box deden ze niet moeilijk, heel klantvriendelijk

Jwhb
16 augustus 2021

Het eten was weer top deze keer ook lekker veel soja en wasabi erbij beter dan da vorige keer !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Safa
14 augustus 2021

En was een heerlijk goedgevulde lekkersmakende verse sushi Of ik heb geen goede ervaring met sushi of ik ben makkelijk wat betreft smaak Maar ik kan geen 1 min punt vinden betredr de sushi van mr. sushi

Asala Ibrahim
14 augustus 2021
Guido
12 augustus 2021
Benjamin
9 augustus 2021

Normaal gesproken heel erg tevreden over de sushi. Dit keeer vond ik de kwaliteit een beetje matig. Een bakje was een klein beetje ingedeukt. Bezorging duurde vruij lang, bijna 1 uur. Als laatste waren ze 1 sushi rol vergeten. Na het bellen zijn ze deze wel komen bezorgen. Dit duurde weer bijna een uur. Daarmee niet het meest fijne sushi

Anne
8 augustus 2021

Eindelijk had ik een keer mijn complete bestelling in 1 keer bezorgd! En altijd is het heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Onbekend
8 augustus 2021

Vaker besteld bij Mr. sushi kwaliteit gaat steeds achteruit jammer. Ga hier niet meer bestellen deze locatie dan.

Oum
7 augustus 2021

Bezorger was er super snel. Eten super vies ik bestel hier vaak maar dit keer ben ik zo ziek geworden avocado was bruin!!!!

Anna
6 augustus 2021

Sushi mega lekker echter door lekke band duurde bezorging lang ondanks alle moeite van mr sushi zelf!

Hajar
5 augustus 2021

Heerlijk zoals altijd.!!

Ikkie
5 augustus 2021

Het smaakte heerlijk

Jeffrey
4 augustus 2021

Super lekker en lekker vers zkkr een 10 waard. Ga zo door Mr. sushi

Nikita
2 augustus 2021
Sarah
1 augustus 2021

Was heerlijk 👍🏻👍🏻

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Malika
31 juli 2021

Snel netjes hygiënisch en vooral lekker

AL
30 juli 2021

Normaal altijd tevreden maar deze keer de bestelling niet compleet, 4 keer geprobeerd te bellen, maar niemand die opneemt of terugbelt. Hoe kom ik met jullie in contact?

Anoniem
29 juli 2021

Was heerlijk

Rafael
29 juli 2021

Hey! Ik bestel regelmatig sushi bij jullie en vind het altijd heerlijk, ook als ik het de dag erna als lunch eet is het altijd goed, maar gisteren was de sushi op de een of andere manier niet lekker. Ik weet niet of het oude sushi was, maar het was niet hetzelfde zoals ik normaal van jullie gewend ben. Jammer!

Nur
27 juli 2021

Was heeeeeerlijk!

Guido
23 juli 2021

Sushi was weer heerlijk zoals elke keer en werd ook weer mooi op tijd bezorgd

Hes
22 juli 2021
Yes
22 juli 2021

Ik miste mijn viseitjes op de poke bowl erg jammer dat zou m afmaken maar helaas

Jasmina
22 juli 2021

Alles was vers en verukkelijk. Daar word ik echt een blij mens van. Bedankt!

Berend
22 juli 2021

Echt fantastisch. Vooral de bezorgers die zijn altijd lief.

Vanessa
21 juli 2021
Mayke
21 juli 2021

Zalig. Zacht en romig. Vers. Krokant waar het moet. Een traktatie!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

louise
20 juli 2021

2 uur op bestelling moeten wachten. Kwam koud aan en was zeer onsmakelijk Nooit meer bestellen hier!!!

R.
20 juli 2021

Beste sushi van Amsterdam en vriendelijk personeel!

Zahira
15 juli 2021

Was een zooitje

Wouter
13 juli 2021

Vaste top plek, studentenbox of salmon lovers zijn favo s

Willem
13 juli 2021

Was heerlijke sushi, de extra gratis roll die ik er bij had gekregen door de vorige bestelling zat er niet bij. Dat was jammer.

Lonne
12 juli 2021

Was heerlijk, en het meisje in de winkel is de aller liefste!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

johan bionda
12 juli 2021

Ik heb gisteren een bestelling afgehaald op het mercatorplein in Amsterdam waar ik vaker kom. Ik schrok deze keer van de rommel en troep die in de zaak voor de balie lag. Hoop dat de hygiëne ik de keuken wel gewaarborgd is.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Familie van den Ende
11 juli 2021

Altijd lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nienke
7 juli 2021

Prima sushi, goede service en ziet er mooi uit. De rijst is voor mij net te veel aangemaakt met rijstazijn, iets te zoet voor mijn smaak.

Annika Raaijmakers
5 juli 2021

1 uur en 50 minuten gewacht op onze bestelling. Zou 1 uur zijn volgens bevestigings email. Na te hebben gebeld, twee blikjes drinken aangeboden gekregen ter compensatie en dat het er binnen 20 min zou zijn. Op zich lief, alleen ook toen duurde het weer ruim een half uur, en 1 blikje was 3/4 leeggelopen in het zakje. Sushi was oke, maar doordat het al zo laat was weinig trek meer. De crispy gefrituurde sushi is leuk en anders, alleen ik proefde geen verschil tussen de 4 soorten. Voor mij geen Mr. Sushi meer!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Amber
4 juli 2021

Heerlijk! Altijd vers en snel bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sue
4 juli 2021

Bestelling stond klaar op afgesproken tijdstip. Sushibox zag er netjes opgemaakt uit en eas smaakvol. Kreeg 1 cupje Wasabi net te weinig voor 2 personen.

Marleen Stolk
27 juni 2021

Altijd top, Mr. Sushi stelt nooit teleur. Echt goede sushi. Aanrader voor iedereen!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Yasmin
27 juni 2021
Barbara
26 juni 2021

Jammer dat ondanks mijn bericht de aankleding van de ‘Studentenbox’ niet luxer kon zijn en zoals de foto’s die ik online vind. Vond het enorm karig. Jammer.

Kromo
24 juni 2021

Was iets mis met mn bestelling, maar ze hebben het netjes opgelost. Sushi was heerlijk en niet normaal snel bezorgd. Ook vond ik het personeel erg vriendelijk aan de telefoon. Lekker bezig mensen!

Guido
22 juni 2021
Iris
21 juni 2021

Altijd blij met de sushi van Mr. Sushi! Helaas zijn er meer mensen die blij zijn want de bezorging duurt altijd langer dan er wordt aangegeven. Verder top!

Anoniem
20 juni 2021
A.
19 juni 2021
Joost Gerrits
15 juni 2021

De kwaliteit was zoals altijd uitstekend. Daarom bestel ik minstens 1x/weel bij mr Sushi A'dam West. Wat ik wel jammer vind is dat ik op 1/6/21 per ongeluk had besteld bij Mr Sushi Amsterdam Zuid. Daarvan is 10.65 euro afgeschreven door SiteDish.nl. Wat er precies fout is gegaan weet ik niet, ik bestel normaliter altijd via jullie site. Toen uk bij het Mercatorplein aankwam lag mijn bestelling daar dus niet klaar. Vervolgens heb ik naar jullie filiaal in Zuid gebeld, maar dat was telefonisch niet bereikbaar. Personeel van filiaal West heeft ook geprobeerd te bellen om mijn bestelling te annuleren, maar die kregen filiaal Zuid ook niet te pakken. Tochmijn bestelling gedaan bij filiaal West want ik had honger. Het personeel verzekerde me dat ik mijn geld van de bestelling in Zuid terug zou krijgen. Dat is tot op heden niet gebeurd. Het gaat mij niet zozeer om dat tientje, maar ik zou het gewoon erg fijn vinden als de kwaliteit van jullie service net zo goed was als van jullie eten. Me

Hilal
14 juni 2021

Op tijd en lekker .. top!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Guido
13 juni 2021
Deborah
12 juni 2021

Lekker vers, en snel bezorgd was heerlijk!

Mardiyyah Vieane
11 juni 2021

Je kon merken dat het super vers gemaakt was alleen persoonlijk houd ik zelf niet zo van warme sushi verder vond ik de rijst ook wat plakkerig en de zeewier om de rijst heen ook iets te elastisch al met al wel super lekker

Naima
11 juni 2021

Heerlijk en super snelle bezorging.

Catlin Edelenbos
9 juni 2021
Oum
8 juni 2021
Pieter
31 mei 2021

We bestellen hier vaker sushi, iedere keer uitmuntend. Gister waren ze per ongeluk de sashimi vergeten. Na 1 belletje stonden ze binnen een half uur (na sluitingstijd) alsnog op de stoep. Thanks voor de service

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Familie van den Ende
29 mei 2021

Altijd goed!!!

Michelle
28 mei 2021
Claudia
27 mei 2021

In één woord GODDELIJK !!!

Samira
27 mei 2021
Des
26 mei 2021

Hele lieve bezorger! Normaal is alles goed maar de sushi met de tonijnsalade was gewoon niet goed meer, rook heel sterk en na het proeven van een klein stukje gelijk uitgespuugd. Verder top sushi!

Nas
24 mei 2021
Jermaine
23 mei 2021

Was altijd erg tevreden, laatste paar keer wel een stuk minder. Vorige keer bestelling meer dan anderhalf uur te laat. Dit keer was de bestelling weer iets later (wat opzich niet erg is) actiecode gebruikt voor een gratis rol, maar de rol zat er uiteindelijk niet eens bij, stond wel op de bon overigens.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lisa
22 mei 2021

Was niet lekker:( grote stukken oud vlees en vis.. jammer:(

Fam kallenbach
21 mei 2021

Wij hebben heerlijk gegeten en zullen zeker nog een x bestellen👍🏻👍🏻

Gerda
21 mei 2021

Heerlijk!!

Ameziane
19 mei 2021

Verse Pokebowl. We hebben genoten! Vriendelijke bezorger die netjes de bestelling heeft gegeven. Topper!

Esther
18 mei 2021

Heerlijke sushi en keurig op de geplande tijd bezorgd

Es
18 mei 2021

2 rollen klopte niet qua inhoud. smaak was daardoor niet goed.

FA
18 mei 2021

De vorige keer was de sushi beter & verser :(

anoniem
17 mei 2021
Rico
17 mei 2021

De sushi was echt niet te eten. De avocado was niet vers. Ik heb er letterlijk buikpijn van overgehouden. Ik bestel vaker bij jullie maar dit was echtt slecht. Cola was ook heel warm en niet koud

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sara
16 mei 2021

Het was weer voortreffelijk !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J. Sierat
16 mei 2021

Jullie producten zijn goed. Alleen het feit dat jullie nog steeds 0,25 cent ideal kosten rekenen zou voor mij een reden zijn om volgende keer ergens anders te bestellen. Ik weet dat jullie ook kosten voor ideal aan de bank moeten betalen en dat tikt natuurlijk aardig aan met zoveel bestellingen. Maar 0,25 cent rekenen voor idealkosten is echt niet meer van deze tijd. Op een bestelling van bijna € 100,00 ideal kosten rekenen kan echt niet meer. Verhoog dan de prijs van je artikelen een paar centen.

Anna
15 mei 2021

Delicious ❗

Hajar
15 mei 2021

Sushi was zoals altijd weer heerlijk.!!!

Candy
14 mei 2021

Perfect!!

Anoniem
14 mei 2021

Verkeerde sushi gegeven

Ernst Rustenhoven
13 mei 2021

Bestelling was een uur te laat. Geen contact opgenomen om even aan te geven dat het langer zou duren. Echt niet okay aangezien ik ruimschoots op tijd besteld heb.

Michelle
11 mei 2021

Veel minder lekker dan normaal! Vooral de chili veggie chicken heb ik helaas gewoon weggegooid.. Hoop dat het eenmalig was.

Farah
10 mei 2021

De bezorging was er op afgesproken tijd en de sushi was super lekker is zeker een aanrader.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sue
9 mei 2021

Sushi besteld voor Moederdag. Box was mooi opgemaakt en Sushi erg smaakvol.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Alexandra
9 mei 2021
Joost
9 mei 2021
Hoda
8 mei 2021

De bestelling van veggie Poke Bowls en Edamame waren overheerlijk. Mijn bestelling heb ik zelf opgehaald en stond klaar bij aankomst. Alles was weer Top!

Sue
7 mei 2021

Meerdere keren besteld bij Mr. Sushi. Sushi box zit er netjes uit en Sushi smaakt heerlijk vers.

W. Van keulen
4 mei 2021

Bon was niet door gekomen, moest weer 15:00 minuten wachten in de winkel, wel een blikje cola gekregen

Anoniem
3 mei 2021
Me
3 mei 2021

Zeer goeie sushi. Het duurde wel een uur voordat het er was,

Assie
29 april 2021

Heerlijk gegeten alleen de jonge man achter de telefoon mag wat vriendelijker zijn

Esma
27 april 2021

Ik heb geen sushi met kip genhad die ik wel had besteld helaas, en bij die crispy box zat bijna geen vis op kip in. Was alleen gevuld met rijst. Jammer. Eerder ook besteld maar deze valt erg tegen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Yara
27 april 2021

Ik heb 1,5 uur gewacht op mijn bestelling. Ik verwacht dan natuurlijk lekker vers sushi. Rijst van de sushi was zo hard en niet te vreten, ik denk dat ik left overs kreeg, bah. Doe daar aub wat aan, en niet alleen maar verkopen. Voordeel was nadat ik tig keer had gebeld, de koerier er met 15 min kon zijn..

Ikram
27 april 2021

Was heerlijk! Top

Guido
27 april 2021

Goeie sushi en de bezorging was weer supersnel

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

W van keulen
27 april 2021

Meer dan een uur moeten wachten op het eten.☹️ Terwijl in het bericht stond 20minuten ben er naar toe gelopen zag dat het heel druk was, helemaal prima maar communiceer dat dan en niet zeggen dat het elke keer over 10 minuten klaar is. Ben in totaal 2 x naar toegelopen en moest dan weer 10 minuten wachten.

F Blokker
26 april 2021

Bezorging was 2 uur later dan het bestel moment. Een uur nadat ik de e-mail kreeg dat de bezorger onderweg was, kwam deze pas aan.. Sushi zelf was heerlijk

Jaro
20 april 2021

Smaakvol, origineel, erg lekker.

Anne Oosterheerd
19 april 2021

De sushi was lekker, maar er was weer iets vergeten in de bestelling (veggie soft shell roll). Er werd niet opgenomen toen ik erover belde. Ik hoop dat jullie contact opnemen met mij zodat ik het volgende keer extra in mijn bestelling krijg.

Joost Gerrits
19 april 2021
Najia
17 april 2021

Het was super lekker en op tijd bezorgd! Ben heel erg tevreden en zal vaker bij jullie blijven bestellen!!

Margareth
16 april 2021

Supersnel bezorgd (bijna een half uur vóór de meegedeelde bezorgtijd). Was lekker, ik had alleen het idee dat het niet zo vers was als andere keren (behalve de sashimi) maar dat kan aan mij liggen.

Martine
15 april 2021

Het was weer fantastisch! En ruim genoeg voor 3 man.

Noura
14 april 2021

I make an order on Saturday 10th of April from website at 6:57 pm, order was not delivered until 9:00pm no one called from Mr sushi, I have called many times at the end they told me we have problem in delivery and order will be late not before 9:30 or 10 pm!!!!!! 3 hours to have an order delivered while estimated arrival was 8:00pm, A friend was invited and I had to order something else, so bad customer service !!!

Anoniem
13 april 2021

Vond het lekker en goede service

Eva
12 april 2021

2 uur gewacht op de sushi, eenmaal aangekomen zat er een besteld gerecht niet bij. We hebben een stuk of 8x gebeld en er werd niet opgenomen.

Britt
10 april 2021

Het was heerlijk maar bijna 2 uur wachten (1.45 uur) was wel echt heel erg lang.

Kaoutar
10 april 2021

Heerlijke sushi en lieve bezorgster!

Anne
9 april 2021

Altijd op tijd en lekkere sushi. Ze vergeten wel eens wat van je bestelling maar lossen het altijd goed op!

Bleeker
9 april 2021

Goed en vers....prima app om te bestellen/ afhalen

Sheryil
7 april 2021

Sushi was lekker. Tonijn was helaas niet vers en had verschillende kleuren. Kreeg er beetje buikpijn van na 2 stukjes heb de rest moeten weggooien, zonde. Ik hoop dat jullie voortaan oppassen met de tonijn en het gewoon weggooien als het oud is.

Jermaine
5 april 2021

Xeer tevreden. 3x besteld. Verste sushi van alle bezorgrestaurants tot nu toe. 👍🏽

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Alexander
4 april 2021

De sushi is heerlijk en een snelle bezorging! Zeer tevreden! Bestellen en genieten dus!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mireille
4 april 2021

Ik ben verhuisd uit Amsterdam West en rij nog steeds naar Mr. Sushi voor mijn eten. Als dát niet genieg bewijs is van hoe lekker en wat een goede kwaliteit zij leveren dan weet ik het niet meer! Top! Heerlijk!

Tessa
4 april 2021

Lekkere, verse sushi! De vegan opties worden er ook steeds meer, heel fijn!

Maxime
3 april 2021
Annabelle Montauban
2 april 2021
Ashley
2 april 2021

Sushi meerdere malen besteld en elke keer het voordeel van de twijfel gegeven. Maar het wordt er niet beter op. Op de California roll zitten er amper oranje eitjes op. Edamama boontjes waren niet meer goed. Vullingen van de sushi zijn erg magertjes. Voor een family box krijg je veelste weinig sojasaus. Heel jammer elke keer weer!

wouter
28 maart 2021

De sushi is wel aan de prijs, maar het was erg smakelijke sushi met ruim voldoende soja, gember en wasabi. Het enige echt vervelende was dat we al in de middag besteld hadden met als bezorgtijd 19:00. Makkelijk in te plannen dus. Uiteindelijk was de bezorging 45 minuten te laat. Dat is met kinderen behoorlijk vervelend.

Roy
25 maart 2021

Zoals altijd, super!

Klant
25 maart 2021

Kan beter worden

J.
24 maart 2021

De stukken waren vorige 2x via (thuisbezorgd) stukken groter. Beetje jammer

Stephanie
23 maart 2021

Altijd super snelle levering en heel lekkere sushi! Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Ems
21 maart 2021

Heerlijke sushi!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lj
21 maart 2021
Erna
21 maart 2021

Heerlijke sushi voldeed aan verwachtingen met leuke attentie erbij !!! Zeker een aanrader & voor herhaling vatbaar .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sajaida
20 maart 2021
Ingrid
16 maart 2021
Yarha
15 maart 2021

Lekker zoals gewoonlijk, altijd vers

Truus
15 maart 2021
jp bruning
15 maart 2021
Valerie
14 maart 2021

Echt heerlijk!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hanna
14 maart 2021

In een woord TOP! Heerlijk en vers!

Helena
14 maart 2021

Sushi heb ik niks over te zeggen. Bezorgen is wel echt dramatisch. Ondanks je een tijdstip aangeeft komen ze nog een klein uur telaat. De sushi maakt het wel weer goed maar dit kan echt beter

Mel
13 maart 2021

Prima sushi!

priscilla
11 maart 2021

Het was heerlijk en heel attent voor ons drieën een klein blikje drinken erbij word zeer gewaardeerd.

Celina
11 maart 2021

sushi was heerlijk! bestelling kwam op de afgesproken tijd :) ik zou hier zeker nog een keer bestellen

Hatim
11 maart 2021

Heerlijk en lekker vers vis. Bezorging was goed op tijd. Gaan wij zeker hier vaak bestellen.

Hanan
11 maart 2021

Super lekker zoals altijd !! Voor mijn man was het de eerste keer hij vond het erggg lekker. Het was een verrassing voor hem en toevallig kregen we ook nog 2 gratis drankjes erbij hoe mooi is dat. Wij hebben super van genoten. Bedankt.

Yolande
9 maart 2021

Super service! Had een vorige bestelling iets niet gekregen, maar kreeg het nu extra met drankjes en alles erbij.

Ib
9 maart 2021

Heerlijke Sushi, bezorging op tijd

Dana
7 maart 2021

Mijn klacht was heel netjes afgehandeld, de sushi smaakte dit keer vers en erg lekker.

Roy
7 maart 2021

Super, zoals altijd!

Adil
6 maart 2021

Lekker gegeten alleen helaas de bestelde kiko man soya saus vergeten te leveren. Geprobeerd te bellen om dit door te geven maar na 30 min nog steeds geen gehoor! Erg jammer nu de sushi moeten eten met de mee Geleverde gratis soya saus die ik niet lekker vind.

Simone
6 maart 2021

Alles was top en lekker! Een aanrader!!

Floor
5 maart 2021

Heerlijke sushi, helaas normale tonijn rol gekregen ipv spicy maar wel lekker!

C.T.
3 maart 2021

Oude vis geur! Geen vers gemaakte sushi! We zijn niet verwend maar hier gaan wij niet meer bestellen.

Ellen
2 maart 2021

Heerlijke vegan Soft Shell roll, snel klaar (afhalen)

Hanan
1 maart 2021

Heeerlijk lekker zoals ieder keer als ik bestel. De bezorging kwam precies op de aangegeven tijdstip.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nr
28 februari 2021

Bezorgtijd was 1 uur en 40 minuten na het plaatsen van bestelling en de dumplings waren koud bij aankomst.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fi
28 februari 2021

Rol vergeten

Ben
28 februari 2021

Prima Sushi. Vervelend was dat we er bij het eten achterkwamen dat onze 'Sushi for You' box incompleet was (zonder California rolls).

Julia
28 februari 2021

Top!

Marcel
27 februari 2021

Perfect op tijd bezorgd ( met een smile). De sushi smaakte voortreffelijk. We hebben genoten

Barbara
27 februari 2021

Het was weer heerlijk, als altijd! Trouwe vaste klanten ☺️

Rene
26 februari 2021

Eten was top! Ook de bezorging was precies zoals gezeg! Zeer tevreden ik raad het iedereen aan! Thanks me sushi

Anne
26 februari 2021

Altijd fijn om hier te bestellen. Ze houden rekening met speciale wensen en leveren op tijd (afhalen of bezorgen)

Gaby
26 februari 2021

Alles zoals altijd, HELEMAAL PERFECT! Heerlijke sushi !!! Altijd optijd ook en altijd hele vriendelijke bezorgers. Dankjewel voor de attentie erbij xxx

Noor
26 februari 2021

Heerlijke sushi en super snelle bezorging!

Bianca
26 februari 2021

Werd snel bezorg. En was was weer lekker.

Lena
23 februari 2021

Lekker 👏🏻👏🏻👏🏻

Nikki
23 februari 2021

Heeeeerlijke poke bowl besteld. Kwam precies op tijd en hij was heerlijk 👌🏻

Fleur
22 februari 2021

Heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Seher
22 februari 2021

Heerlijk vers gemaakt sushi, met snelle service.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Soraya
21 februari 2021

Was heerlijk weer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Oum
20 februari 2021

Soyasaus zat er niet bij, na een belletje professioneel gehandeld! Lekker sushi! Een aanraden dus

Minke
20 februari 2021
Willemijn van Hoogstraten
19 februari 2021
TEO
18 februari 2021
Michelle
18 februari 2021

Er was een deel van de bestelling vergeten, maar dit is super snel en netjes opgelost. Vriendelijke service, vriendelijke bezorging en super lekkere sushi! Volgende keer zeker weer.

Van Kraay
17 februari 2021

Verzorgde sushi, verder wat dim sum en specials. Prima. Was erg snel ook.

Pieter de Boer
17 februari 2021

Snel geleverd. Was wel op smaak maar een beetje rommelig. Stokjes ontbraken en het verkeerde menu besteld. Ik heb menu C gekregen maar B besteld....

SV
17 februari 2021

Er was wat verwarring over waar ik had besteld, welke locatie, en wanneer ik een bericht kreeg dat ik mijn bestelling kon ophalen moest ik toch nog 20 minuten wachten. Tijdens het 20 minuten wachten vond ik het niet netjes dat ik het personeel hoorde klagen over verkeerde bestellingen en bezorgers ed. De sushi zelf is heerlijk vers en lekker.

Joyce
16 februari 2021

Lekkere verse sushi, gyoza waren nog warm. Super!

Nathan
16 februari 2021

Heerlijk

Yosra
15 februari 2021

De sushi was niet vers.. de garnalen in de sushi was niet meer krokant.. sorry dit ben ik niet gewend van jullie!

Jillian Jordan
15 februari 2021

Ik bestel een veggie chickenrol, maar krijg echt kip. Gelijk misselijk door het idee dat ik kip heb gegeten, avond verpest. Daarna ook niet opnemen of reageren op mijn mail.

A.CM
15 februari 2021

Heerlijk gegeten zoals altijd!! Vriendelijke bezorger ook!! Toppers!!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Josie Krijgsman
15 februari 2021

Bestelling op tijd geleverd en de sushi was heerlijk zoals altijd het geval is. Wel jammer dat er geen stokjes bij zaten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tim Kuypers
15 februari 2021

Helaas was de gratis rol niet meegeleverd en waren jullie niet meer bereikbaar om 20:15.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hanan
14 februari 2021

Heerlijkste sushi die er is. ik geniet er ieder keer van!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marcel
14 februari 2021

Keurig op tijd bezorgd, ondanks de super gladde straten. Vriendelijke bezorger. De valentijns sushi smaakte heerlijk. We hebben er weer van genoten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jongbloed
14 februari 2021
Familie van den Ende
14 februari 2021

Altijd op tijd altijd lekker! Bezorgers altijd positief!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nina
14 februari 2021
E.
13 februari 2021

Het was heerlijk zoals altijd en klantenbinding is top

Jochem
12 februari 2021

Aardige bezorger maar 3,5u te laat en niemand die de telefoon opneemt. Jammer.

Fatimah
12 februari 2021

Heerlijk gegeten en express extra besteld, zodat we morgen voor bij de lunch ook nog wat hebben. Het was zo lekker dat er nu alleen niks meer over is. Oeps!

Jalila Taïmount
9 februari 2021

Heeer-lijke sushi en loempia’s!

Ferdi
9 februari 2021

Sorry maar smaakte naar pap

Roos
8 februari 2021
Jill
7 februari 2021

Zo heerlijk!

Britt
5 februari 2021

Er ontbrak een deel van onze bestelling, ook niet alles was vers

Coen
5 februari 2021

Top sushi! Beste van amsterdam die wij zijn tegengekomen!

Iem
5 februari 2021

Sushi was heerlijk en boven verwachting. Vrijwel de lekkerste sushi die ik tot nu toe gegeten heb. Bezorger was wel iets later, maar hierover werd gebeld.

Lau
4 februari 2021

Zeer vriendelijke bezorger en de sushi was heerlijk! We hadden enkel vegetarische sushi’s besteld en die waren allemaal perfect - de Crispy roll (aanrader!) was zelfs nog warm bij aankomst. Zo lekker dat je er absoluut geen vis of vlees aan mist!

Grettel
2 februari 2021

Het was weer een succes (sushibox C)! 🌻

Julia
2 februari 2021

Best quality / price ratio for sushi in Amsterdam. Great service and quick delivery

H. Saoud
1 februari 2021

Bestelling was keurig op tijd en mijn bestelling zag er goed uit. Helaas was mijn extra bestelling Wasabi niet meegegeven, al heb ik daar wel extra voor betaald. Desalniettemin was het eten heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Edzje
1 februari 2021

Onze vaste sushi plek. Heerlijk eten voor een fijne prijs!

Zineb
1 februari 2021

Droog en kreeg kip ipv tonijn. Eerste en laatste keer hier.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anass Bouhbouh
31 januari 2021

Perfecto!!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dee
31 januari 2021

Was niet lekker, zalm en krab waren zout en te vissig v smaak(sterk) garnalen niet goed schoon gemaakt waardoor harde stukken/ vellen. Nee jammer bah

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Familie van den Ende
30 januari 2021

Altijd lekker

Nur
30 januari 2021

Lekkere sushi, zoals je gewend bent van mr sushi!

Joan
30 januari 2021

De sushi was lekker versen smakelijk. Ik had gevraagd om op te letten met kruisbesmetting ivm mijn ei allergie. Toch wel milde klachten gehad... Een kanttekening gezien de hoeveelheid sushi wel erg weinig wasabi erbij.

Florentien
30 januari 2021

Het is altijd super goed, deze keer kon het door drukte niet op mijn aangegeven tijd bezorgd worden en moest ik het helaas annuleren! Ik heb hier geen bevestigingsmail of terugbetaling nog van gezien! Mocht dit online op de site komen wil ik wel iedereen aanraden om hier te bestellen want verder is alles super goed! Heb voor vandaag opnieuw besteld

Fleur
30 januari 2021

Lekker eten en goede bezorging. In het weekend is het wel altijd iets langer wachten vanwege de drukte.

Mei-Ling Man
30 januari 2021

2u lang gewacht op sushi! Kunnen jullie contact met mij opnemen? Bedankt!

Martine
29 januari 2021
Marlies
29 januari 2021
Ozge
27 januari 2021

Heerlijk net zoals altijd.

Fanny
26 januari 2021

Goeie sushi en zoals altijd een snelle levering!

Hülya
26 januari 2021

Heerlijke verse sushi! In Amsterdam nummer 1. Einde discussie :)

Cecile
25 januari 2021

Heerlijke sushi en binnen een half uur bezorgd.

Lisa
24 januari 2021

Zonde van mijn geld om bij jullie sushi te bestellen. Ik vond de smaak niet lekker. De bezorger kwam niet aardig over.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maryan
24 januari 2021

De Sushi was heerlijk en de bestelling was netjes op tijd bezorgd. Mijn gasten hebben gesmuld. Voor dat ik de bestelling online had geplaatst, heb ik telefonisch contact gehad met Mr. Sushi. De dame die ik aan de lijn had heeft mij goed geadviseerd over welke sushi combo ik het best kon bestellen. De service is top en de sushi is heerlijk. Wat wil je nog meer?!

C.C.
24 januari 2021

Zeker aan te raden. Heerlijk genoten van de Sushi.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nabila
23 januari 2021

Heerlijke sushi!! Snelle bezorging en top service

Samira
22 januari 2021

Yakitori Handroll besteld maar kreeg de vegetarian handroll, dus die kon gelijk de prullenbak in! Jammer

Stephanie
22 januari 2021

Goede service. Lekkere sushi.

Fanny
21 januari 2021
Ikram
21 januari 2021

Beste sushi! Heerlijk en snelle bezorging! Top

Britt van den Barselaar
21 januari 2021

De sushi is zoals altijd erg goed. De bezorging is zoals altijd erg slecht. Omdat ik inmiddels weet dat het ongeveer 1,5 uur duurt om te bezorgen, heb ik gisterenochtend alvast besteld voor gisterenavond. Helaas was het nog steeds een half uur te laat. Zonde, want hierdoor twijfel ik toch iedere keer weer of ik wel bij jullie wil bestellen, ondanks dat de sushi erg goed is.

Anoniem
20 januari 2021

Snel maar sushi was veel slechter dan normaal. Bestel normaal jullie studentenbox en is normaal heel chill. Bestelde nu studentenbox met nog een box erbij, sushi was slechtere kwaliteit dan normaal maar wel Sneller. Maar zou eerder lekkere sushi focussen dan besteltijd. Liefs besteller van studentenbox

Carina
20 januari 2021

Het oprollen van de sushi was heel slordig alles ging uit elkaar. Ik zou een gratis roll krijgen. Nadat ik pas had gebeld heb ik hem gekregen

Charlene
18 januari 2021

Goeie porties, lekker vers, krokant en snel geleverd!! Top!!

Diana
18 januari 2021

Lekkere sushi, bestelling duurde wel heel wat langer dan normaal

Roy
18 januari 2021

Super, online besteld, stond klaar toen ik het kan halen. Echt heel erg lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Debby Pereira
17 januari 2021
M. Moreno
17 januari 2021

Gister hier besteld met een kortingscode die ik vorige week kreeg omdat het toen ook misging. Dit keer na bijna 2.5 uur een bestelling voor iemand anders gekregen, bezorger had alleen dit nog bij zich. Na het bellen hoopte medewerkster dat we dit zo ff okee vonden (ze kon er nu niks aan doen door drukte). Maar als je belt dan merk je ook dat het personeel keihard onder druk staat en her niet kan fixen terwijl er aan de Lopende band geklaagd wordt. De baas moet hier iets aan doen, regel het, meer bezorgers of minder orders aannemen en structuur erin. Op deze manier is het niet leuk voor je personeel lijkt me, lopen de hele avond te rennen en alsnog de helft van de tijd sorry te zeggen. Verder ja de sushi zelf vind ik altijd wel lekker hier, maar je moet echt nu wel iets aan je bezorging doen. Groetjes en succes

Max de Blok
16 januari 2021

Meerdere keren besteld bij verschillende vestigingen. Helaas altijd veel langer op de bestelling moeten wachten dan wordt aangegeven (soms meer dan 3 uur), wat resulteerde in koude slappe gerechten en sompige sushi. Omdat het hoog stond aangeschreven meerdere malen een kans gegeven, maar ga hier nooit meer bestellen.

Nabila
16 januari 2021

Snel bezorgd, heerlijke sushi en nooit iets mis gegaan in de bestelling! We bestellen hier daarom graag.

Marcel
15 januari 2021

Snelle levering. Vriendelijke bezorger. De sushi smaakte heerlijk. We hebben weer genoten

Stephanie Verbeek
11 januari 2021

Hele verse sushi en snel klaar voor afhalen. Ik kreeg zelfs 2 stukjes gratis en de avocado nigiri werd op verzoek omgeruild voor iets anders, super!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hanan Ben
10 januari 2021

Het was super lekker zonder overdrijven. Wij hebben er heerlijk van genoten. En elke hal die we namen zeiden we dit is een Next leven sushi 😍😍😋

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Halima
10 januari 2021

Ik dacht altijd dat ik lekkere sushi at. Tot ik deze vandaag voor het eerst probeerde. Echt next level! HEERLIJK! Gewoon iedere hap een smaakexplosie. Bedankt. Eindelijk weer de ervaring zoals in een restaurant 💕

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Honkoop
10 januari 2021

Heel lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Petra
9 januari 2021

Nu echt klaar met dit “restaurant”. Bestel vaak maar gaat met de dag achteruit. Elke keer mist er wat bij de bestelling en niet altijd wordt het na bezorgd. Het is ook steeds niet vers. Erg teleurgesteld!

Oumaima
9 januari 2021
Veron
8 januari 2021

Eten was lekker en de bezorger zelf was goed. Er ontbrak sushi en werd niet nageleverd terwijl we dat wel wilden. Voor de 2de keer achter elkaar dat er iets niet geleverd werd

Anoe
8 januari 2021

Over het algemeen wel te doen. Had alleen wel het idee dat niet alles vers klaar gemaakt was en zelfs in de koeling heeft gestaan. Erg jammer

Vurny Doelkamid
7 januari 2021
Merna
5 januari 2021