Beoordelingen van Mr. Sushi Amsterdam

Recente recensies

4.0
E
27 maart 2025

Meer dan 2,5 uur gewacht op mijn bestelling. 4x telefonisch contact gehad waar iedere keer ‘nog 10 minuten’ werd beloofd en na 21 uur werd de telefoon helemaal niet meer beantwoord maar nog altijd geen bestelling. Uiteindelijk om 21:40 mijn bestelling ontvangen maar ik had al om 19:15 besteld. 0 begrip, geen excuus. Belachelijk!!!

Klc
25 maart 2025

Heerlijk zoals altijdd en netjes voor mijn iftar bezorgd

Rick
8 maart 2025
Natachia
8 maart 2025
Anoniem
5 maart 2025

Besteld en betaald. Maar helaas heb ik de bestelling niet ontvangen. Een paar keer telefonisch contact opgenomen. Niemand die opneemt. Slechte service!

mar
4 maart 2025

vaste klant, wederom tevreden met service en een lekkere bestelling

Essie
1 maart 2025

Beste sushi en service in Amsterdam

Rachida
28 februari 2025

Vers, lekker en snel bezorgd.

Charles Poublon
22 februari 2025

Eerder geleverd dan voorgestelde tijd. Vriendelijke bezorger en kwaliteit weer top vers!!!!! Snel weer bestellen!!!!!!

btissame
22 februari 2025
Noa
18 februari 2025

Onze bestelling was helemaal ‘kapot’ en overhoop in de doos (ik heb er foto’s van gemaakt). De losse sushi onderdelen waren nauwelijks te herkennen. Daarnaast ontbraken de yakitori stokjes. Ik heb daarom gebeld naar het restaurant en kreeg een wel vriendelijke medewerker aan de telefoon. Hij gaf aan dat we een kortingscode zouden krijgen per mail en het geld van de yakitori teruggestort. Helaas heeft Mr Sushi geen contact opgenomen per mail of telefoon.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Beste Noa, We nemen uw klacht zeer serieus. Stuur ons graag een mail op dit email-adres, en dan lossen we dit netjes met u op. Team Mr Sushi

Oumaima
17 februari 2025

Lekkere verse sushi, alles was heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Angela
16 februari 2025

Op afgesproken tijd geleverd, erg lekker

Anouk
15 februari 2025

Ik vond de sushi echt heel goed, het zag er ook bijzonder uit restaurant kwaliteit. Alleen de bezorging was echt 25 min te vroeg. Ik was ook echt net thuis dus daar hadden ze geluk mee. 10 minuten zou ik nog wel begrijpen. De warme dingen waren ook al koud toen de rest er was om te eten.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Anouk, onze excuses dat uw bestelling te vroeg aankwam. gelukkig was het wel lekker :) Team Mr Sushi

Lekker maar de warme dingen waren koud
15 februari 2025
Raymond
11 februari 2025

Top service en heerlijk vers eten

JF
9 februari 2025

Het eten kwam na 2uur aan. En alsof het niet al erg genoeg was klopte de bestelling niet, restaurant nam niet meer op. Het eten was zo smerig dat zelfs mijn kat het niet wilde eten.

Reactie van Mr. Sushi

Hi JF, onze excuses voor de lange bezorgtijd. Mail ons nog eventjes (info@mrsushi.nl), dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling.

SushiLover
5 februari 2025

Zoals altijd weer beste sushi ooit heel hygiënisch en vers!!!gemaakt En de smaakt? Geweldig!!! verrukkelijk!!!!:D

Y
2 februari 2025

Ben normaal echt groot fan van Mr. Sushi, maar met mijn bestelling gister was er echt iets mis. Naast dat gember/wasabi er niet bij zat, leek de rijst 2 dagen oud en was het allemaal echt super onsmakelijk. Ik heb daarna urenlang buikpijn gehad, leek echt alsof de vis ook oud was.

Reactie van Mr. Sushi

Beste Y, onze excuses voor het feit dat u niet de kwaliteit heeft gekregen die u van ons gewend bent. Stuur graag even een mail naar info@mrsushi.nl dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling.

Floor Rozenberg
29 januari 2025

Verkeerde bestelling gekregen, en spaarpunten worden niet goed genoteerd. Ging van 25 punten opeens naar 6 punten, zo kom ok nooit aan box c.

Reactie van Mr. Sushi

Beste Floor, Het klopt inderdaad dat u van 26 naar 6 punten bent gegaan. Dit komt omdat u een volle spaarkaart heeft :) Ik heb even gekeken en u heeft 2 volle spaarkaarten. Als u de codes niet kan vinden, kan u een mail sturen naar info@mrsushi.nl dan kan ik u de codes geven. Met vriendelijke groet, Nino Mr Sushi

Mariem
26 januari 2025

De sushi was weer heerlijk alleen jammer dat de Crispy box (fried sushi) uitverkocht was en de soja saus was niet lekker het was te zoutig.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Emma
26 januari 2025

ik bestelde om 19:30 ofzo een pokebowl en toen stond er al dat het er pas 21:05 zou zijn? oke dan ik wacht wel. en toen was het 21:10 dus ik wilde even gaan bellen, kijk ik op de site, gaan jullie dicht om 21:00. dus ik wel 5 keer bellen en er word niet opgenomen, dus ik leg me er bij neer en eet een koude wrap. en vervolgens krijg ik om 21:20 een mail dat het onderweg is? ik woon ongv 3 min van de locatie vandaan (ik kon de deur zelf niet uit ivm met koorts) dus ik naar beneden lopen om 21:25, was er niemand. maar toen uiteindelijk om 21:50 belde receptie dat het er was. dus ongv 2 1/2 uur gewacht en ik had geen honger meer😔

Reactie van Mr. Sushi

Hi Emma, bedankt voor uw beoordeling. Heel vervelend dat het zo mis was gegaan met uw bestelling, onze excuses voor dit ongemak. U mag ons altijd nog even bellen, dan kijken we of er alsnog een passende oplossing mogelijk is.

Jordi Meijer
26 januari 2025

Helaas duurde het deze keer erg lang. Na gebeld te hebben duurde het nogmaals 30 minuten. Moet wel zeggen dat het een vriendelijke dame was aan de telefoon en ook de bezorger.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Jordi, onze excuses voor de lange bezorgtijd. Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling.

Yoon
24 januari 2025

Nicely presented, prompt delivery, good range of menu options. Zuid branch staff were also very helpful on the phone when we had order issues through Uber Eats.

Samira
24 januari 2025

Heb gevraagd voor 20:30 bezorging maar was bij mij rond 22:00 , sushi was heerlijk maar denk beetje laat.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Samira, bedankt voor uw beoordeling. Onze oprechte excuses voor de lange bezorgtijd... Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling als dit nog niet gebeurd is.

Chiara
22 januari 2025

Verkeerde sushi gekregen, 1x verkeerde Nigiri en de totaal verkeerde roll. Had nog gebeld en er werd gezegd er wordt een nieuwe gebracht. Natuurlijk nooit gekomen. Volgens mij was iets ook niet, want na het eten werd iedereen niet lekker.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Chiara, bedankt voor uw beoordeling. We schrikken hiervan, dit kan natuurlijk zeker niet de bedoeling zijn. Neem dus graag nog even contact met ons op, telefonisch of evt. per mail. Dan lossen we dit graag alsnog met u op.

Jo Dijkhuizen
21 januari 2025

De bestelling heeft meer dan 2.5 uur geduurd en er waren onderdelen die niet klopte, zo is de spicy tuna niet geleverd. Helaas werd er ook niet telefonisch gereageerd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Jo, wat vervelend dat u zo extreem lang heeft moeten wachten op uw bestelling... Onze welgemeende excuses voor dit ongemak. Daarnaast heel vervelend dat de bestelling niet helemaal klopte. Mail ons graag nog eventjes met een toelichting van uw klacht, dan proberen we dit alsnog netjes met u op te lossen.

Nick Henderson
17 januari 2025

Ik wil graag een klacht indienen over mijn recente bestelling bij jullie. Ik ben een trouwe klant en heb altijd goede ervaringen gehad, maar dit keer ben ik erg teleurgesteld over hoe mijn bestelling en klachten zijn afgehandeld. • Mijn bestelling duurde 2 uur en 18 minuten voordat het werd bezorgd. • Ondanks dat we meerdere keren hebben gebeld, kregen we geen duidelijkheid over de vertraging. • Als excuus werd ons beloofd dat we extra sushi zouden ontvangen, maar deze zat niet bij de bestelling. • Daarnaast hadden we de kortingscode 0125CS toegevoegd, maar deze werd ook niet verwerkt. Hierdoor zijn twee sushi’s die we zouden moeten ontvangen niet geleverd. • Toen we hierover belden, werd ons 20% korting beloofd, maar deze korting is nooit toegekend. Ik vind het onacceptabel hoe deze situatie is verlopen en verwacht dat hierop gepaste actie wordt ondernomen. Ik hoop dat jullie dit serieus nemen en een passende oplossing bieden, zoals: 1. Het alsnog leveren van de ontbrek

Reactie van Mr. Sushi

Hi Nick, bedankt voor uw beoordeling. Heel vervelend om te horen dat er zoveel mis gegaan is met uw bestelling en dat u hiervoor nog niet goed geholpen bent. Onze oprechte excuses voor dit ongemak. Mocht dit in de tussentijd nog steeds niet opgelost zijn horen we het graag via de mail of telefonisch. Dan zullen we ons best doen om dit alsnog naar tevredenheid te doen!

Stefanie
17 januari 2025

De c box in zijn totaliteit weggegooid. Was niet lekker van smaak. Leek wel oude sushi. Pokebowl was wel lekker

Reactie van Mr. Sushi

Hi Stefanie, wat vervelend om te horen dat u niet tevreden was over de Box C. We hadden dit graag telefonisch van u vernomen, zodat we direct konden kijken of er een passende oplossing mogelijk was.

Kee
10 januari 2025

Ziek lekker

Faye
8 januari 2025

het duurde 1.5 uur tot mijn bestelling er was. De warme snacks waren helemaal koud.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Faye, wat vervelend dat er meerdere dingen mis gingen met uw bestelling. U mag altijd even naar ons bellen om dit verder te bespreken, dan komen we diezelfde avond nog tot een passende oplossing. Mocht dit u om een bepaalde reden die avond niet gelukt zijn, dan mag u ons ook nog even mailen.

yaed
6 januari 2025
Desiré
26 december 2024

Weer heerlijke sushi en snelle bezorging

-
24 december 2024
Stephen Costanzo
20 december 2024

The delivery was fast and efficient. I appreciated the riders friendliness and wishing me a good evening. The salmon rolls were amazing as always, and i like the edamame is unsalted so i can add my own salts.

Felipe
19 december 2024

Usually all ingredients looks good, but I cannot say that for today's avocados. They were past mature, very dark and in more quantity than the salmon. Everything else, very good as always.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Felipe, we're sorry to hear about the avocado's... If something's wrong with your order next time, please don't hesitate to reach out to us so we can try to solve the issue directly.

Adelina
14 december 2024

Sushi was wel oké de poke bowl new chicken echt niet te eten sorry ,dit is niet de eerste x dat ik koreanse kip eet deze was echt smakeloos en leek zo wat rauw hele aparte structuur helaas belandt in de prullenbak ook te veel rijst .Nog telefonisch contact gehad hier over enige wat ik te horen kreeg dit is de manier hoe wij het bereiden met andere woorden je hebt pech als je het nou wel of niet lekker vindt ,voor mij is niet voor herhaling vatbaar

Reactie van Mr. Sushi

Hi Adelina, bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat de pokébowl checken niet naar wens was. We hebben hier geen andere klachten over ontvangen, maar nemen uw klacht zeker serieus en zullen dit intern bespreken.

Nuran
10 december 2024

Bezorging ging sneller dan verwacht, nette bezorger. Poke bowl besteld deze keer ipv sushi, was lekker en goede portie.

Maide
7 december 2024

Het is meestal heel lekker alleen vandaag was de sushi hard. De geflambeerde zalm was bijna verbrand en bij 1 van de de sushi’z zat een harde soort van steen helaas was het dit keer een tegenvaller

Reactie van Mr. Sushi

Hi Maide, wat jammer om via deze weg te horen dat u niet tevreden was over uw bestelling. U mag ons altijd even bellen bij ontevredenheid, we bespreken dit graag en komen dan hopelijk tot een passende oplossing.

Elif
1 december 2024

Sushi was super lekker! Alleen wat ik minder vond is dat ik als opmerking had aangegeven dat er niet aangebeld moest worden. Ivm baby :(

Reactie van Mr. Sushi

Hi Elif, bedankt voor uw beoordeling. Excuses voor dit ongemak... Soms lezen we hier in de drukte per ongeluk overheen. U mag voor de zekerheid altijd even naar ons bellen om dit door te geven, zodat u niet voor verrassingen komt te staan :)

Majo
30 november 2024
Louise
30 november 2024

Nigiri's en Californië rolls besteld, het was weer prima. Fijne service, dank u wel

Hidde
30 november 2024

Lekker

Stephen
22 november 2024

Great service and quality. For once a hand roll without a salad in it. Now if they had a broiled salmon skin roll....

Mitchell Gerrits
20 november 2024
Madelief Laarman
20 november 2024

Altijd erg tevreden over de sushi. Ditmaal vooruit besteld. Rijst was erg hard, alsof het ook geruime tijd vooraf was gemaakt, jammer!

Reactie van Mr. Sushi

Hi Madelief, wat vervelend dat u dit zo ervaren heeft. Onze excuses voor het ongemak. Weet dat u ons altijd even mag bellen of evt. mailen om dit te bespreken en hopelijk tot een passende oplossing te komen.

Nl
18 november 2024

Het eten was koud, nadat ik melding kreeg dat ie onderweg was duurde het 45 minuten voor ik het kreeg. Toen ik terugbelde wel 3x werd er ook niet meer opgenomen .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi, wat vervelend dat u langer moest wachten op uw bestelling en deze niet meer goed warm was. U mag ons altijd nog even mailen, dan hopen we iets voor u te kunnen betekenen voor een volgende bestelling.

Umut
17 november 2024

Super hoge kwaliteit en heerlijk. Mijn enige sushi-adres is Mr. Sushi Amsterdam👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anna
11 november 2024
Ingrid
10 november 2024

Was weer fantastisch!

Ilhame
3 november 2024

Was weer heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Forra
3 november 2024

Altijd constante kwaliteit. Supervers.

Marlijn
1 november 2024

Top!!

Douaa
26 oktober 2024

Lekkerste sushi

Mariem
23 oktober 2024

Sushi was weer heerlijk, jammer dat de crispy sushi uitverkocht was !

D
23 oktober 2024

Erg tevreden

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Eline van den Hoven
18 oktober 2024

Er leek vandaag een zeepsmaak aan sommige stukjes sushi te zitten. Smaakte vreemd.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Eline, wat vervelend dat u dit zo ervaren heeft, onze excuses voor het ongemak. Neem gerust eventjes telefonisch contact met ons op bij ontevredenheid, dan komen we samen tot een goeie oplossing.

Lianne
14 oktober 2024

Bezorger vertrok om 19:30 volgens de mailupdate, 20:30 is de bestelling pas aangekomen (uur later) dus al het warme dat was besteld was helaas inmiddels koud en niet gegeten :(

Reactie van Mr. Sushi

Hi Lianne, wat vervelend dat de snacks koud aan waren gekomen. Onze oprechte excuses voor dit ongemak. Neem graag altijd even zsm telefonisch contact met ons op hierover. Dan proberen we het netjes met u op te lossen.

Sultan Ayyildiz
13 oktober 2024

Bokebowl was koud, heb contact opgenomen, werd mij verteld dat zij het koud serveren, wat niet klopt, heb vaker hier besteld. Jammer, zal volgende keer 2 keer nadenken voordat ik hier weer bestel

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Sultan, vervelend dat u niet tevreden was over de temperatuur van de pokébowl... In principe wordt een pokébowl nooit echt warm geserveerd. Het kan zijn dat de temperatuur van de rijst of van sommige ingrediënten, bijvoorbeeld bij ebi tempura, nog een beetje lauw zijn, maar niet echt warm. We hopen dat u dit begrijpt en nog steeds van de pokébowls kunt genieten.

Louise
10 oktober 2024

Ik heb in korte tijd 4keer besteld maar vind de kwaliteit van de nigiri zalm niet vers. Die zal ik ook niet meer bestellen.

C.
7 oktober 2024

sushi was vers! bestel hier vaker en nog steeds tevreden🙏🏼🍀

Martin de Haan
30 september 2024

sushi vallen uit elkaar bij optillen zijn vlak van smaak en ook niet mijn smaak

Reactie van Mr. Sushi

Wat jammer dat u niet tevreden was Martin. Aarzel niet om even contact met ons op te nemen bij ontevredenheid, dan bespreken we dit graag met u en hopen we dat er een passende oplossing mogelijk is.

C
29 september 2024

Altijd verse sushi en van goede kwaliteit!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

marja hienkens
29 september 2024

Zeer goede kwaliteit .goed verzorgd

Ingrid
28 september 2024

Super kwaliteit!

Petra
14 september 2024
Guido
8 september 2024

Als vanouds weer heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
2 september 2024

Was laat met bezorgen

Gali
1 september 2024
Marnick
27 augustus 2024
Senna
25 augustus 2024

Alles was vers en lekker, alleen kreeg ik geen spicy maguro roll maar de normale.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Excuses dat u niet de juiste roll ontvangen had... Fijn dat u alsnog lekker gegeten heeft. U mag altijd even bellen wanneer er iets niet klopt aan uw bestelling, dan lossen we dit graag met u op!

Hayssa
20 augustus 2024

zeer kleine zalmsashimi

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Meander Verbeek
19 augustus 2024

Garnalenkroketten die ik had besteld niet ontvangen.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Meander, wat vervelend dat uw bestelling incompleet was. Heeft u dit telefonisch al met ons opgelost? Neem anders even per mail contact met ons op, dan proberen we dit netjes op te lossen voor uw volgende bestelling.

Deseim
7 augustus 2024

Fantastisch! Nieuwe favoriet 🤩

Anne van der Wal
5 augustus 2024

Helaas kwam het veel en veel later dan aangegeven, waardoor we 1 u en 45 min hebben gewacht op ons avondeten. Echt bizar laat! En geen compensatie of iets wat het hele late bezorgen goed maakt.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Anne, wat vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten op uw bestelling... Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Mail ons nog even, dan bieden we u alsnog een compensatie aan voor de volgende bestelling.

PokeCel
30 juli 2024

Heerlijke sushi! snelle bezorging. bestel hier vaker en nog steeds tevreden.

Familie Pigeonstone
29 juli 2024

Wat ik alleen jammer vind is dat je in de App niet goed oude bestellingen e.o. adressen kunt managen. Verder top sushi voor goede prijs.

Megan
28 juli 2024

Op tijd bezorgd en alles smaakte vers

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M. V.
24 juli 2024

Uitstekende kwaliteit, goed verzorgd en op tijd en vriendelijk bezorgd.

Nina
15 juli 2024

Lekkere sushi. Helaas geen tonijn nigiri’s gekregen maar Tomago

Besma
8 juli 2024

Beste sushi ooit! Volledige bestelling was heerlijk🤤

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Roberto
28 juni 2024
M
16 juni 2024
Semra
16 juni 2024

Dankjewel voor de extra saus

José Gomes
9 juni 2024

Great service and always with attention to special dietary requests!

Rafaela
7 juni 2024
Seyma
2 juni 2024

Lekker maar helaas kan boxen niet veranderen vandaar dat ik ook minder bij jullie bestel

Elske
1 juni 2024

Heerlijke sushi en keurig op tijd en netjes verpakt bezorgd door een vriendelijke bezorger.

Sandra
30 mei 2024
marja hienkens
30 mei 2024

Prima verzorgd vers heerlijk van smaak Bezorging prima

Anoniem
25 mei 2024

Het eten is zoals altijd Heerlijk, vers , smaakvol, ik bestel hier altijd als je lekkere en verse sushi wil moet je zeker hier bestellen, alleen af en toe doet de bezorging wat langer.

Z.Geujar
23 mei 2024

Beste sushi ! Heerlijk en vers en goed voorbereid ! Ga hier vaker bestellen !!

Elke
21 mei 2024

Heerlijke verse Sushi! Aanrader

E
16 mei 2024

Heerlijke sushi en keurig op tijd bezorgd.

Arina Stokkel
11 mei 2024

Een vriendelijke en enthousiaste bezorger (daarom wel twee sterren) maar reed wel erg had op de stoep. Hier hebben we wat van gezegd want we zaten buiten. Bij het wegrijden dook hij met zijn fiets tussen de auto’s door en tikte met de achterkant van de fiets tegen een auto aan. We riepen nog “hé” maar hij reed door. Misschien hoorde hij ons niet? Maar er zit nu wel een schrammetje op het lak van de auto.

Mariem
10 mei 2024

Zoals altijd heerlijke sushi en snelle bezorging ❤️

Jeffrey
9 mei 2024

de sushi is zeer goed is zeker een aanrader.

L. Hard
5 mei 2024

Altijd top!

Hanane
4 mei 2024

Heerlijke verse sushi . En zoals altijd op tijd en netjes geleverd !

Marnick
29 april 2024

Dingen die koud horen waren koud, en de dingen die niet koud horen waren ook koud. Verder wel lekker hoor alleen slechte bezorging. Aan de telefoon kreeg ik te horen dat er geen bezorger was maar dat de bestelling al wel klaar stond. Om 19:53 kreeg ik een mail dat het onderweg was terwijl het om 18:35 besteld was en het om 19:40 er moest zijn. Uiteindelijk ging de deurbel om 20:30

Reactie van Mr. Sushi

Hi Marnick, wat vervelend om te horen dat u zo lang heeft moeten wachten op uw bestelling en dat de warme gerechten koud waren... U kunt ons altijd even mailen op info@mrsushi.nl zodat we een passende oplossing kunnen vinden.